دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آغاز برنامه های تابستانی حوزه علمیه قائم شهر

No image
آغاز برنامه های تابستانی حوزه علمیه قائم شهر مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر از آغاز برنامه های تابستانه این مدرسه علمیه در هفته جاری خبر داد.
حجت الاسلام احمد صادقی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، فعالیت های علمی، آموزشی، فرهنگی، اردویی و ورزشی را از جمله مهمترین برنامه های تابستانی این مدرسه علمیه اعلام کرد.
وی با بیان اینکه فعالیت هاب علمی و آموزشی این حوزه در دراستای تقویت علوم دینی طلاب برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: کلاس های کامپیوتر، روش تحقیق، سخن وری، تجزیه و ترکیب و منطق جهت تقویت بنیه علمی و آموزشی طلاب در ایام تابستان از جمله مهمترین این برنامه ها است.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر با اشاره به این که این گونه کلاس ها در طول سال تحصیلی نیز برگزار می شود، تصریح کرد: این کلاس ها با رویکرد تقویتی به صورت مشترک با کلیه پایه ها آغاز شده است.
حجت الاسلام صادقی با بیان این که این کلاس ها با شرکت چهل نفر از طلاب این مدرسه علمیه برگزار می شود، بیان داشت: این دوره از کلاس ها هفته ای سه روز برای طلبه ها تا پایان تابستان برقرار است.
وی همچنین از برگزاری کلاس های فرهنگی و اردویی در این ایام خبر داد و افزود: یکی از برنامه های مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر برگزاری این کلاس ها در فضای باز است.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائم شهر توسعه امور ورزشی در میان طلاب را یکی از برنامه های این مدرسه عنوان کرد و گفت: کلاس های آموزش رزمی، تیر اندازی، کوهپیمایی و فوتبال از جمله رشته های ورزشی است که طلاب این مدرسه در آنها شرکت می کنند.
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه این مدرسه تا پایه چهارم به آموزش طلبه ها می پردازد، اضافه کرد: امسال حوزه علمیه محمدیه قائم شهر با یک پایه افزایش تعداد بیشتری طلبه را پذیرش خواهد کرد.


منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

حضور بانوان طلبه در جشنواره پژوهشی علامه حلی

حضور بانوان طلبه در جشنواره پژوهشی علامه حلی

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی جشنواره علامه حلی(ره)، حجت الاسلام زارعی، مدیر اداره امور پژوهشی طلاب حوزه علمیه قم و دبیر جشنواره علامه حلی در نشستی با مدیران اداره ساماندهی تحقیقات حوزه علمیه خواهران گفت
پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

همایش بین‌‌المللی گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت که از روز پنجشنبه 13 دی ماه درطرابلس پایتخت لیبی آغاز شده‌بود، شب به کار خود پایان‌داد.
برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت

برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت

برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت
دیدار ‌اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری با مراجع

دیدار ‌اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری با مراجع

اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بهره گیری از راهکارهای عملی در این باره، ‌صبح امروز، 23 آبان‌ماه، با تعدادی از مراجع تقلید و علما در قم دیدار کرد.
Powered by TayaCMS