دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی؛ همه در برابر توطئه های ادیان دروغین و ساختگی مسؤولند

No image
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی؛ همه در برابر توطئه های ادیان دروغین و ساختگی مسؤولند
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: باید در برابر توطئه‌های دشمن و ایادی ادیان دروغین و ساختگی، هوشیار باشیم.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، صبح امروز در دیدار افسران ارشد و فرماندهان دوره بصیرت مرکز آموزشی حضرت معصومه‌(س) نیروی زمینی و هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید در برابر توطئه‌های دشمن و ایادی ادیان دروغین و ساختگی ، هوشیار باشیم، برنامه ریزی کنیم و مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: مقامی بالاتر و برتر از این نیست که انسان بتواند خود را در راه امام زمان(عج) قرار دهد و رضایت ایشان را فراهم کند و چیزی بالاتر از این نیست که جزء سربازان امام زمان(عج) باشیم.
وی افزود: خداوند قادر متعال به ما مسلمانان سرمایه و ذخیره بزرگی هدیه کرده است که از همه نعمت‌ها و هدایای خداوندی بالاتر است.
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، قرآن کریم و وجود مقدس امام زمان(عج) در عصر حاضر را بزرگ‌ترین نعمت و هدیه خداوندی به مسمانان دانست و تأکید کرد: ما به این دو مرکز اتکا و اتکال داریم.
وی تأکید کرد: این آماری که از توطئه‌های دشمن ارائه می‌شود، بسیار تکان دهنده است و به ما اعلام می‌کند که مسؤولیت ما سنگین است و علما، مراجع و همه مسؤولان باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار و برنامه‌ریزی و ایستادگی داشته باشند.
آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: دینداری به این معنا است که ما به صورت همه‌جانبه به دستور قرآن عمل کنیم و این‌گونه نباشد که بخش‌هایی از دین را که مطابق میل ما است عمل کنیم و بخش‌های دیگر را به حال خود رها کنیم.
وی با اشاره به آیات 150 و 151 سوره نساء به بیان ترجمه آن پرداخت و تصریح کرد:«کسانی که خدا و پیامبرانِ او را انکار می‌کنند و می‌خواهند میان خدا و پیامبرانش تبعیض قائل شوند، و می‌گویند؛ به بعضی ایمان می‌آوریم، و بعضی را انکار می‌کنیم و می‌خواهند در میان این دو، راهی برای خود انتخاب کنند؛ آنها کافران حقیقی‌اند و برای کافران، مجازات خوارکننده‌ای فراهم کرده‌ایم.» آنهایی که ایمان به خدا دارند بایستی در دین خود ثابت قدم باشند.
آیت‌الله صافی گلپایگانی، حاضران را به افزودن بصیرت دعوت کرد و بیان داشت: گونه‌ای بر بصیرت خود بیفزایید که بتوانید در کائنات تصرف کنید و این مهم با عبادت، اطاعت و بندگی به دست می‌آید.
گفتنی است، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سلگی، مسؤول آموزشگاه حضرت معصومه(س) نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به ارائه گزارشی از وضعیت هجوم و فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای در کشور پرداخت.
 
 
 
 
 
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS