دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

فعالیت بیش از 2500طلبه بسیجی در مازندران؛ آغاز فعالیت بسیج اساتید حوزه‌های علمیه در آینده نزدیک

No image
فعالیت بیش از 2500طلبه بسیجی در مازندران؛ آغاز فعالیت بسیج اساتید حوزه‌های علمیه در آینده نزدیک نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران از فعالیت بیش از 2500 طلبه بسیجی در این استان خبر داد.
حجت الاسلام عبد‌العلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این‌که در حال حاضر بیش از 43 پایگاه مقاومت بسیج طلاب در استان راه‌اندازی شده است، گفت: حدود دوازده پایگاه وی‍ژه بسیج طلاب خواهران است.
وی جذب، سازماندهی، اجرای برنامه‌های رزمی دفاعی روحانیان را ازمهم‌ترین اهداف سازمان بسیج طلاب عنوان کرد و بیان داشت: حضور بسیجیان طلبه در بسیج سازندگی نیز از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران همچنین به حضور فعال بسیج طلاب در امر بسیج سازندگی اشاره کرد و یادآور شد: بسیج طلاب تکمیل کننده اهداف بسیج سازندگی است.
حجت الاسلام گواهی از آمادگی کامل بسیج طلاب برای مشارکت در تبلیغات و اعزام روحانیان بسیجی به مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس و همکاری در طرح اوقات و فراغت دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: حضور طلاب بسیجی می تواند در توسعه امور تبلیغی و دینی تأثیر گذار باشد.
وی توسعه برنامه‌های ورزشی طلاب بسیجی را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: با سازماندهی مناسب در این بخش، ورزش بسیج طلاب را با قوت و قدرت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ارتباط با حوزه‌های علمیه را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج طلاب برشمرد و تصریح کرد: باید از نیروی حوزه‌های علمیه در جهت پیشبرد اهداف بسیج طلاب بهره‌مند شویم که خوشبختانه تا کنون ارتباط و تعامل مناسبی میان حوزه و بسیج طلاب برقرار شده است.
حجت الاسلام گواهی همچنین از آغاز فعالیت بخش اساتید بسیج مدارس علمیه در آینده‌ نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی مسؤولان بخش را در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران معرفی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS