دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

"یک عمر مسلمانی" منتشر شد

No image
"یک عمر مسلمانی" منتشر شد "یک عمر مسلمانی" تالیف سید محمد سادات اخوی توسط نشر امیرکبیر به پیشخوان کتابفروشیها آمد.
به گزارش خبرگزاری مهر، باب اول این کتاب درباره انسان است. باب دوم نیز توصیف اخلاقی انسان و نیروهای درونی او را درنظر دارد؛ نیروهایی که سبب رفتاری مناسب یا دلیل رفتاری نامناسب می شوند. باب سوم درباره نیاز انسان سالک به اصلاح مداوم رفتار خود است تا چنان شود که دیگران دوستش داشته باشند و باب چهارم به معرفی رفتارهای شایسته و ناشایسته اختصاص دارد.
برای هر یک از بخشهای نامبرده نیز در کنار معرفی هر "درد"، درمانهای گوناگونی پیشنهاد شده است.
سادات اخوی در پیشگفتار کتاب آورده است: "کتاب حاضر فقط یک تلاش ساده است تا مخاطبان ارجمند را به مفهوم بلند کتابی نزدیک کند که بسیاری از بزرگان عرفان معتقدند عمل کامل به آن، مخاطبش را صاحب کرامت می کند، نه آن گونه که به اندازه طبیعی چیزی اضافه کند یا شکلی را به شکل دیگر تبدیل نماید؛ به این معنا که محبوب دیگران و نزدیک به خوبان روزگار شود چنان که خدا و اهل بیت دوستش داشته باشند و احساس کند آدم خوشبختی شده است."
موضوعاتی که با زبانی عامیانه و ساده فهم به آنها پرداخته شده عبارت اند از: الهام و وسوسه، یاد خدا، بیم و امید، به چه امیدوار باشم؟، ضعف نفس و اعتماد به نفس، بی غیرتی و غیرتمندی، شتاب و وقار، انتقام و بخشیدن، انصاف، سنگدلی، فروتنی و...
"یک عمر مسلمانی" (از مجموعه در مکتب عشق) به کوشش سید محمد سادات اخوی در 88 صفحه و در قطع جیبی با بهای هزار تومان منتشر شده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 94 مقاله از دانشگاه تبریز در 23 کشور جهان

ارائه 94 مقاله از دانشگاه تبریز در 23 کشور جهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: طی 9 ماهه نخست امسال 94 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز با حضور در مجامع علمی 23 کشور اروپایی و آسیایی آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی خود را ارائه کردند.
حل معمای چگونگی تشخیص اصوات در مغز

حل معمای چگونگی تشخیص اصوات در مغز

حل معمای چگونگی تشخیص اصوات در مغز توسط محقق ایرانی دانشگاه کالیفرنیا
رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

جدا از تمرکز بسیاری از رسانه بر دیدار میان پادشاه عربستان و پاپ، گروه‌ها، جوامع و نهادهای دینی طی هفته ای که گذشت به بررسی سهم خود در بحران ایدز، زمینه های تازه همکاری، عرفان و رابطه علم و دین تمرکز کردند تا فصل تازه ای از دغدغه های معاصر خود را با بهره گیری از آموزه های دینی برطرف کنند .
محقق ایرانی دانشگاه اوهایو از مایع شکمبه گاو برق تولید کرد

محقق ایرانی دانشگاه اوهایو از مایع شکمبه گاو برق تولید کرد

گروه فناوریهای نوین: سلولهای سوختی میکروبی تولید شده از گاوها می توانند روزی به کمک بشر آمده و به عنوان منابع ارزشمند و جایگزین انرژی نظیر برق مورد استفاده قرار گیرند.
کتاب " آیا دولت رفاه موجه است؟" منتشر شد

کتاب " آیا دولت رفاه موجه است؟" منتشر شد

انتشارات دانشگاه کیمبریج کتاب " آیا دولت رفاه موجه است؟" تألیف دانیل شاپیرو را روانه بازار نشر کرده است.

پر بازدیدترین ها

No image

اسرار غیبت امام زمان

امروز در تاریخ

امروز در تاریخ

امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال 1386 هجری شمسی ، مقارن است با پنجم رمضان سال 1428 هجری قمری و برابر است با هفدهم سپتامبر 2007 میلادی.
Powered by TayaCMS