دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آرشیو صوتی و متنی دروس خارج حوزه در اینترنت

No image
آرشیو صوتی و متنی دروس خارج حوزه در اینترنت مدیر عامل مؤسسه صدای بهار از راه‌اندازی آرشیو صوتی و متنی دروس خارج حوزه علمیه قم در اینترنت خبر داد.
جواد جوادی، مدیرعامل مؤسسه صدای بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: آرشیو صوتی دروس خارج حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی و آیات عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی هم اکنون در سایت اینترنتی مؤسسه صدای بهار در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
وی ادامه داد: این آرشیو به صورت روزانه به روز رسانی می‌شود و علاقه‌مندانی که موفق نمی‌شوند به صورت زنده از دروس این مدرسان سطوح عالی استفاده کنند، می توانند پس از اتمام درس با مراجعه به آرشیو صوتی از درس ارایه شده در آن روز بهره‌مند شوند.
وادی با اشاره به راه ‌اندازی آرشیو متنی دروس خارج حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله سبحانی به صورت روزانه افزود: با رایزنی انجام شده با دفتر آیت‌الله جوادی آملی، آرشیو متنی دروس خارج این مدرس حوزه علمیه نیز تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد آرشیو متنی دروس آیت‌الله نوری همدانی نیز به زودی راه‌اندازی شود.
مدیر عامل مؤسسه صدای بهار امکان جستجوی کلمه‌ای در آرشیو متنی را از ویژگی‌های بسیار کارآمد این بخش دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی بخش آرشیو صوتی و متنی دروس خارج با استقبال خوبی به ویژه از سوی طلاب شهرستان‌ها روبه‌رو شده است.
گفتنی است،‌ موسسه صدای بهار تاکنون اقدام به پخش زنده دورس خارج فقه حضرت آیت الله مکارم شیرازی، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، اصول آیت الله سبحانی، فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری و درس تفسیر آیت الله جوادی آملی از طریق اینترنت کرده است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.eshia.ir یا http://www.baharsound.com/eshia به صورت زنده از دروس خارج فقه، اصول و تفسیر حوزه علمیه استفاده و سوالات خود را نیز به صورت زنده بپرسند.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

حضور بانوان طلبه در جشنواره پژوهشی علامه حلی

حضور بانوان طلبه در جشنواره پژوهشی علامه حلی

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی جشنواره علامه حلی(ره)، حجت الاسلام زارعی، مدیر اداره امور پژوهشی طلاب حوزه علمیه قم و دبیر جشنواره علامه حلی در نشستی با مدیران اداره ساماندهی تحقیقات حوزه علمیه خواهران گفت
پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

همایش بین‌‌المللی گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت که از روز پنجشنبه 13 دی ماه درطرابلس پایتخت لیبی آغاز شده‌بود، شب به کار خود پایان‌داد.
برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت

برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت

برای ترویج فرهنگ اهل بیت باید گام های اساسی برداشت
دیدار ‌اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری با مراجع

دیدار ‌اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری با مراجع

اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بهره گیری از راهکارهای عملی در این باره، ‌صبح امروز، 23 آبان‌ماه، با تعدادی از مراجع تقلید و علما در قم دیدار کرد.
Powered by TayaCMS