دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

افتتاح همایش بین‌المللی زنان مسلمان اندیشمند

No image
افتتاح همایش بین‌المللی زنان مسلمان اندیشمند به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این همایش با حضور 50 اندیشمند خارجی از بیش پنجاه کشور جهان و 800 اندیشمند داخلی و شخصیت‌های بلند پایه کشوری برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این همایش بررسی موضوع عفاف خانواده و معنویت است.
در این همایش دو روزه زنان مسلمان اندیشمند جهان پیرامون، بحران معنویت در جهان معاصر، نقش خانواده در تحکیم و گسترش و ارتقای معنویت، جایگاه خانواده در نظام آموزشی و تربیتی، مبانی معنویت و عفاف و حجاب، تحلیل حقوقی عفاف و حجاب، عفاف و حجاب در ادیان و جوامع بشری، عفاف و حجاب در بیداری اسلامی و... به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
بیش از 50 زن مسلمان اندیشمند مسلمان از کشورهای اتریش، انگلستان، آلبانی ، کانادا، آمریکا، روسیه، آلمان، دانمارک، نروژ، هندوستان ، پاکستان، اندونزی، ژاپن، مالزی، چین، ترکیه، تاجیکستان، تایلند، افغانستان، فیلیپین، بنگلادش، ازبکستان، قرقیزستان، مغولستان، عربستان، اردن، الجزایر، سوریه، لبنان، تونس، بحرین، کویت، لیبی، مراکش، فلسطین، سودان، کنیا، اتیوپی، تانزانیا، آفریقای جنوبی، امارات، زیمبابوه، عراق، مصر در این همایش حضور دارند که 5 تن از آنان نماینده مجلس، یک نفر همسر رئیس جمهور، یک معاون وزیر 32 استاد دانشگاه و دیگر میهمانان خارجی از فعالین فرهنگی، اجتماعی ، رونامه نگار و نویسنده هستند.
242 مقاله از 44 کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان این مقالات 122 مقاله برگزیده شده اند. 50 درصد ارائه‌کنندگان مقالات دارای مدرک دکترا،44 درصد کارشناسی ارشد و 6 درصد مدرک کارشناسی دارند.
این همایش توسط مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، دفتر امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اداره کل امور بین‌المللی زنان و حقوق بشر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز برگزار می‌شود.
منبع خبر:
خبرگزارى فارس

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

Powered by TayaCMS