دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

برگزاری اولین جشنواره آخرین منجی در سال نوآوری و شکوفایی

No image
برگزاری اولین جشنواره آخرین منجی در سال نوآوری و شکوفایی به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی آخرین منجی، محمد صادق افراسیابی، دبیر اجرایی جشنواره بین المللی آخرین منجی در نشست خبری این جشنواره در جمع نمایندگان رسانه‌های خبری گفت: ستاد دایمی این جشنواره با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف شروع به فعالیت کرد و برگزاری همایش ها، جشنواره ها و نمایشگاه‌های مرتبط با مهدویت را در دستور کار خود قرار داد.
وی با اشاره به اهداف تشکیل این جشنواره اظهار داشت: معرفی ابعاد وجودی و معرفی حضرت ولی عصر (عج)، حمایت و مساعدت گروه ها و نهادها در مورد حضرت مهدی (عج)، ایجاد روحیه امید و نشاط بین مردم، فرهنگ سازی برای ایجاد آمادگی و زمینه سازی ظهور آخرین منجی و بررسی آرا و نظریات اندیشمندان از جمله اهداف اصلی این ستاد است.
وی ایجاد شکوفایی علمی، فرهنگی و هنری با استفاده از ترویج تفکر نویدبخش مهدویت و تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو باورهای مشترک ایرانیان و مسلمانان به ظهور منجی را از اهداف اصلی این ستاد برشمرد.
افراسیابی ادامه داد: این دبیرخانه در راستای فعالیت‌هایش تاکنون اقدام به برگزاری 70 همایش، کارگاه آموزشی و نشست هم اندیشی کرده است که همایش های زن و عصر ظهور، بر ساحل غدیر تا آسمان ظهور و عاشورا و انتظار از جمله مهمترین آنها بوده است.
وی به معرفی بخش های مختلف پرتال سه زبانه آخرین منجی به نشانی اینترنتی www.LSf.ir پرداخت و اظهار داشت: معرفی وبلاگ ها و وب سایت های مرتبط با مهدویت، پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره، کتابخانه الکترونیک مهدویت، گالری عکس انتظار و اخبار مهدویت از بخش های این پرتال است.
منبع خبر:
خبرگزاری فارس

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

Powered by TayaCMS