دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

«مجموعه‌ی اشعار» شمس لنگرودی به چاپ رسید.

No image
«مجموعه‌ی اشعار» شمس لنگرودی به چاپ رسید.
به گزارش خبرنگار بخش کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «رفتار تشنگی» (1355)، «در مهتابی دنیا» (1363)، «خاکستر و بانو» (1365)، «جشن ناپیدا» (1367)، «قصیده‌ی لبخند چاک چاک» (1369)، «نت‌هایی برای بلبل چوبی» (1379)، «پنجاه و سه ترانه‌ی عاشقانه» (1383)، «باغبان جهنم» (1383) و «ملاح خیابان‌ها» (86)، مجموعه‌های منتشرشده‌ی این شاعرند، که در این مجموعه آمده‌اند.
«مجموعه‌ی اشعار» شمس لنگرودی در 826 صفحه به تازگی از سوی انتشارات نگاه منتشر شده است، که به گفته‌ی ناشر، تا دو هفته‌ی دیگر توزیع خواهد شد.
زندگی‌نامه‌ی شمس لنگرودی از مجموعه‌ی «تاریخ شفاهی ادبیات معاصر ایران» با سرپرستی محمدهاشم اکبریانی نیز چندی پیش از سوی نشر ثالث منتشر شد.
رمان «شکست‌خوردگان را چه کسی دوست دارد؟» او هم چند ماه است که از سوی انتشارات آهنگ دیگر در انتظار کسب مجوز نشر به سر می‌برد.
http://www.isna.ir/
 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

در پروژۀ گفتمان های الحادی ....
No image

آماده سازی کتاب فرهنگ تاریخ ادوار مسیحیت

فاز اول پروژۀ مسیحیت شناسی، در قالب معرفی تفصیلی تاریخ ادوار مسیحیت مشتمل بر 50 مدخل که به بررسی تاریخی مسیحیت از قبل از میلاد مسیح تا قرن اخیر پرداخته است،
تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

عنصر محوری این گردهمایی وزین ارزیابی رهاورد وحی و نبوت از یک سو، بررسی یافته‌های بشری از سوی دیگر و مقدور و کیفیت تأثیر داده‌های آسمانی در داشته‌های زمینی از سوی سوم است تا در تلو این تحقیق مُضلّع نوآوری و شکوفایی تمدن انسانی که عصاره تلفیق عقل و نقل است، روشن شود.
بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

تاریخ‌نگارانی كه ناسيوناليسم باستان‌گرایی را در نظام تعليم و تربيت چيره كردند
Powered by TayaCMS