دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

45کلاس آموزش قرآن در جنوب شهرستان کرج برگزار شد.

No image
45کلاس آموزش قرآن در جنوب شهرستان کرج برگزار شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج از برگزاری 45 کلاس آموزش قرائت و مفاهیم قرآن در جنوب شهرستان کرج در شش ماهه اول سال 87 خبر داد.
جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج اظهار داشت: این کلاسها در دو قسمت روخوانی و روان خوانی، سطوح یک تا سه و مفاهیم قرآن، سطوح یک تا چهار از سوی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج و با همکاری موسسات و مراکز قرآنی مردمی تحت پوشش برگزار شد.
وی ادامه داد: 944 نفر قرآن آموز، اعم از خواهر و برادر در کلاسهای یادشده شرکت داشتند و به قبول شدگان آزمون پایانی کلاسها پایان نامه مربوطه اهداء شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج در خصوص کلاس روخوانی و حفظ قرآن، ویژه گروههای سنی پیش دبستانی در جنوب کرج نیز بیان داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری با هماهنگی با 15 موسسه و مرکز آموزش قرآنی مردمی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج، از دختران و پسران مقطع پیش دبستانی جهت شرکت در کلاسهای روخوانی و حفظ قرآن ثبت نام به عمل آمده است.
قلی پور افزود: در حال حاضر، 864 نفر از دختران وپسران مقطع پیش دبستانی در قالب 48 کلاس در برنامه های از پیش تعیین شده شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این کلاسها از سوی دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی جنوب کرج به واجدین شرایط، گواهینامه حفظ 26 سوره یا جزء سی کامل قرآن اهداء خواهد شد.
 
 
 

 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

در پروژۀ گفتمان های الحادی ....
No image

آماده سازی کتاب فرهنگ تاریخ ادوار مسیحیت

فاز اول پروژۀ مسیحیت شناسی، در قالب معرفی تفصیلی تاریخ ادوار مسیحیت مشتمل بر 50 مدخل که به بررسی تاریخی مسیحیت از قبل از میلاد مسیح تا قرن اخیر پرداخته است،
تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

عنصر محوری این گردهمایی وزین ارزیابی رهاورد وحی و نبوت از یک سو، بررسی یافته‌های بشری از سوی دیگر و مقدور و کیفیت تأثیر داده‌های آسمانی در داشته‌های زمینی از سوی سوم است تا در تلو این تحقیق مُضلّع نوآوری و شکوفایی تمدن انسانی که عصاره تلفیق عقل و نقل است، روشن شود.
بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

تاریخ‌نگارانی كه ناسيوناليسم باستان‌گرایی را در نظام تعليم و تربيت چيره كردند
Powered by TayaCMS