دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

"یک ماه خون گرفته" منتشر شد

No image
"یک ماه خون گرفته" منتشر شد کتاب "یک ماه خون گرفته؛ هفتاد و دو ستاره"شامل اشعار و نوحه های مرتبط با امام حسین (ع) و عاشورا از غلامرضا سازگار و مهدی خرازی، توسط دفتر هنر و ادبیات هلال و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی در قطع جیبی منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب با هدف تهیه منبعی غنی و ارزشمند از اشعار مرتبط با سالار شهیدان تألیف و منتشر شده تا مداحان با بهره گیری از آن، در ارائه مطالب سازنده به مخاطبان خود عملکردی ارزشی داشته باشند .
سازمان تبلیغات اسلامی در پی تأکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارزشی‌تر شدن فعالیت مداحان در ایام عزای حسینی، تألیف این کتاب را پیگیری کرده و مسئولان دفتر هنر و ادبیات هلال نیز طی ماه‌ها فعالیت و باهمکاری غلامرضا سازگار، اشعار سروده شده را با محتوای قوی، به منظور روشنگری و بیداری مخاطبان و ارتقاء آگاهیهای عمومی در مورد فلسفه قیام عاشورا و درسهایی که می بایست از این حرکت حسینی گرفت، چاپ و منتشر کرده اند .
با توجه به اهداف پیش بینی شده، این کتاب در اختیار مداحان قرار گرفته تا از امسال در ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان، این اشعار به کمک مداحان آمده و فضای معنوی و معرفتی مجالس حسینی ارتقاء یابد.
در کنار این کتاب لوح فشرده ای نیز تهیه شده که نغمه های مناسب اشعار و نوحه ها از طریق آن در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .
کتاب "یک ماه خون گرفته؛ هفتاد و دو ستاره" در 297 صفحه به همراه یک لوح فشرده چاپ و منتشر شده است .
منبع خبر:
خبر گزاری مهر

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS