دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه

No image
تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه
حجت الاسلام سید صادق یوسفیان، معاون آموزش مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تعداد طلاب در حال تحصیل این مدرسه را 43 نفر اعلام کرد و گفت: این طلاب در پایه هفتم تا نهم، چهاردهم مهر ماه، تحصیلات علوم دینی خود را آغاز خواهند کرد.
وی همچنین از پذیرش طلاب سطح دو و سه از سوی این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تاکنون تعدادی برای شرکت در آزمون های این دو سطح نام نویسی کردند.
حجت الاسلام یوسفیان کسب امتیاز لازم در امتحان کتبی و موفقیت در آزمون شفاهی را دو معیار اصلی پذیرش طلاب در دو سطح دو و سه عنوان کرد.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) از پذیرش طلاب پایه دهم از سال آِینده خبر داد و ابراز داشت: در صورت راه اندازی امکانات اینترنت، درس تفسیر آیت الله جوادی آملی، امسال برای طلاب این مدرسه پخش خواهد شد.
وی از تجهیز کامل مدرسه به شبکه پرسرعت اینترنت و اتوماسیون اداری خبر داد و بیان داشت: اکنون برخی از امکانات سخت افزاری این برنامه تهیه شده است.
حجت الاسلام یوسفیان ضبط کلیه دروس اساتید این مدرسه را یکی از مهم ترین برنامه های معاونت آموزشی در سال تحصیلی جدید عنوان و اضافه کرد: استفاده طلاب از فایل صوتی و تصویری دروس پس از برگزاری کلاس و بهره مندی دوباره از مطالب بیان شده، یکی از مهم ترین مزایای این طرح است.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) به راه اندازی قرائت خانه مجهز در این مدرسه اشاره و تصریح کرد: توسعه و تجهیز مدرسه به شبکه اینترنت پرسرعت گامی مؤثر در استفاده طلاب از امکانات و ابزار روز پژوهشی است.
منبع: www.farsnews.ir

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

پر بازدیدترین ها

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

این کتاب به بیان بایسته های اخلاقی و معنوی, شرایط موفقیت در تبلیغ دینی و ویژگی های عملی و اخلاقی مبلغان پرداخته است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.
Powered by TayaCMS