دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

منظومه «علی نامه» رونمایی می شود

No image
منظومه «علی نامه» رونمایی می شود
خبرگزاری فارس: مراسم رونمایی از منظومه «علی‌نامه» که با مقدمه شفیعی کدکنی و محمود امیدسالار منتشر شده، با سخنرانی محمدجعفر یاحقی، سید علی موسوی گرمارودی و سجاد آیدنلو روز شنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی میراث مکتوب، هفتاد و سومین نشست تخصصی میراث مکتوب با عنوان «رونمایی از نسخه برگردان علی نامه» همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با همکاری کتابخانه مجلس شورای اسلامی در مرکز پژوهشی میراث مکتوب برگزار می‌شود.
کتاب «علی نامه»؛ گنجینه گهربار منظومه حماسی شیعی در مرکز پژوهشی میراث مکتوب با همکاری کتابخانه مجلس شورای اسلامی، کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران، و مؤسسه مطالعات اسماعیلیه انتشار یافته است.
بنا بر این گزارش در این نشست تخصصی مرکز پژوهشی میراث مکتوب که ساعت 17:30-19:30 روز شنبه 14 شهریور برگزار می شود استادان و نسخه ‌پژوهانی چون علی‌اشرف صادقی، محمدحسین ساکت، منصور صفت‌گل، محمود عابدی، محمد روشن، ابوالقاسم امامی حضور خواهند داشت.
پژوهشگران و علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در ساعت یادشده در مرکز پژوهشی میراث مکتوب در خیابان انقلاب، ‌روبه‌روی سینما سپیده، ساختمان فروردین(شماره 1182)، طبقه دوم حضور یابند.
منبع:

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

در پروژۀ گفتمان های الحادی ....
No image

آماده سازی کتاب فرهنگ تاریخ ادوار مسیحیت

فاز اول پروژۀ مسیحیت شناسی، در قالب معرفی تفصیلی تاریخ ادوار مسیحیت مشتمل بر 50 مدخل که به بررسی تاریخی مسیحیت از قبل از میلاد مسیح تا قرن اخیر پرداخته است،
تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

عنصر محوری این گردهمایی وزین ارزیابی رهاورد وحی و نبوت از یک سو، بررسی یافته‌های بشری از سوی دیگر و مقدور و کیفیت تأثیر داده‌های آسمانی در داشته‌های زمینی از سوی سوم است تا در تلو این تحقیق مُضلّع نوآوری و شکوفایی تمدن انسانی که عصاره تلفیق عقل و نقل است، روشن شود.
بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

بررسی علل رواج باستان‌ستايی در ايران معاصر

تاریخ‌نگارانی كه ناسيوناليسم باستان‌گرایی را در نظام تعليم و تربيت چيره كردند
Powered by TayaCMS