دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

1500 عنوان کتاب دینی طی نیمه اول سال گذشته در دبی منتشر شد

No image
1500 عنوان کتاب دینی طی نیمه اول سال گذشته در دبی منتشر شد
اداره امور اسلامی دبی اعلام کرد: در نیمه اول سال گذشته بیش از 1500 کتاب دینی شامل تفسیر قرآن و سخنرانی‌های مذهبی از اندیشمندان و علمای مسلمان منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری امارات، اداره امور اسلامی دبی در نیمه اول سال گذشته بیش از 1500 کتاب دینی منتشر کرده که علاوه بر تفسیر و کتاب‌های دینی از اندیشمندان و علمای مسلمان، سخنرانی‌ها، خطبه‌های نماز جمعه و سروده‌های دینی را نیز شامل می‌شود. علی عبدالله ریس رئیس بخش تحقیقات اداره امور اسلامی یاد آور شد: این اقدام در چارچوب دعوت به سوی خدا، بیداری، اشاعه فرهنگ اسلامی، اعتدال و تثبیت اصول دینی در جامعه دبی انجام شده است. وی افزود: نوارهای کاست دینی از سوی کتابخانه صوتی و همچنین قرائت قرآن شیخ عبدالباسط، مصطفی اسماعیل، شیخ محمود خلیل و تفسیر محمد متولی شعراوی نیز منتشر شده است. عبدالله ریس با بیان اینکه هدف از این اقدام اهتمام به بیداری دینی و تشریک مساعی در پرورش مسلمانان با اخلاق نیکو و اخلاص است، گفت: سخنرانی‌ها نیز شامل سخنرانی‌هایی از علمای جهان اسلام بود که وعظ، ارشاد، خطبه‌های نماز جمعه را دربرمی گرفت. منبع خبر: خبرگزارى مهر

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS