دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

افتتاح30 کتابخانه ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور

No image
افتتاح30 کتابخانه ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور
سردار میرفیصل باقرزاده از افتتاح 30 کتابخانه تخصصی ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار فارس، میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشستی خبری با خبرنگاران برنامه‌های این بنیاد را برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد.                                      
وی گفت: روز ششم مهر ماه با حضور وزرای علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین و مهم‌ترین کتابخانه‌ از بین این 30 کتابخانه در دانشگاه تهران راه‌اندازی و به کتابخانه تخصصی ادبیات دفاع مقدس مجهز می‌شود.
به گفته باقرزاده، این کتابخانه‌ها در سه فاز راه‌اندازی می‌شوند که در فاز نخست دانشگاه‌های فردوسی مشهد، صنعتی امیرکبیر، تبریز، شهید باهنر، زنجان، شهید چمران، گیلان، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی و یزد در دستور کار قرار دارند.                                                  
مسعود امیرخانی، مدیر انتشارات بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این نشست خبری به خبرنگار فارس، گفت: این کار به همت بنیاد و با همکاری وزارت علوم، فنون و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.                                                        
در این همکاری سه جانبه بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کمک وزارت ارشاد کتب مورد نیاز این کتابخانه‌ها را تامین کرده است. وزارت علوم نیز وظیفه تامین مکان، فضا و تجهیزات این کتابخانه‌ها را در دانشگاه‌ها را برعهده داشته است.                                           
به گفته امیرخانی، قرار داشتن دانشگاه در مرکز استان و وسعت مکان و فضای هر دانشگاه و تجهیزات آن از جمله معیارهای انتخاب دانشگاه‌ها بوده است.
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

پر بازدیدترین ها

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

این کتاب به بیان بایسته های اخلاقی و معنوی, شرایط موفقیت در تبلیغ دینی و ویژگی های عملی و اخلاقی مبلغان پرداخته است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.
Powered by TayaCMS