دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

ظرفیت کاروانهای عمره سال 87 تکمیل است

No image
ظرفیت کاروانهای عمره سال 87 تکمیل است ظرفیت کاروانهای عمره سال 87 تکمیل است/ تکلیف ثبت نام متقاضیان عمره فعلا مشخص نیست
یک مسئول در سازمان حج و زیارت گفت: تصمیم گیری در خصوص آغاز مجدد ثبت نام از متقاضیان عمره مفرده هنوز مشخص نشده است اما امیدواریم با برگزاری جلسات مختلف در آینده ای نزدیک به نتیجه برسیم .
عبدالله نصیری مدیر کل روابط عمومی سازمان حج در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص آغاز مجدد ثبت نام عمره افزود: با توجه به تعداد زیاد پشت نوبتی های عمره ، ظرفیت کاروانهای اعزام زائران به عمره برای سال 87 از هم اکنون تکمیل است به همین دلیل در صورت آغاز مجدد ثبت نام نیز متقاضیان باید پشت نوبت بمانند .
وی ادامه داد: بزودی جلسه ای درخصوص تصمیم گیری برای ثبت نام از متقاضیان عمره برگزار می شود که امیدواریم در این خصوص به نتیجه برسیم .
نصیری از اعزام حدود 600 هزار زائر ایرانی در طی 6 ماه به عمره خبر داد و خاطر نشان کرد : اعزام زائران به عمره روز گذشته به پایان رسید و آخرین گروه نیز عازم عربستان شدند که این افراد در تاریخ بیستم ماه مبارک رمضان به کشور باز می گردند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تاکید کرد : از سوی سازمان حج و زیارت و کاروانهای مجاز ، در حال حاضر به هیچ وجه ثبت نام و اعزامی به عمره صورت نمی گیرد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS