دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

در محیط‌های دانشگاهی با منطق به شناخت ظهور پرداخته شود

No image
در محیط‌های دانشگاهی با منطق به شناخت ظهور پرداخته شود نماینده‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران، در چهارمین همایش دانشجویی مهدویت با موضوع « نقش من در ظهور» که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران از طرف جهاد دانشگاهی این واحد برگزار شد، گفت: با توجه به روایت پیامبر اکرم در رابطه با مساله‌ی انتظار مبنی بر این‌که به خدایی که مرا به حق مبشر و بشارت‌دهنده‌ی انسان‌ها مبعوث کرد، کسی که در راه امام عصر در زمان غیبت او ثابت‌قدم ماند، ارزش و جایگاه بالایی دارد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام عیسی‌زاده با توجه به روایات درخصوص امام زمان (عج) گفت: وجود مولایمان همچون آفتابی است که در درون منشوری با مشبک‌های مختلف به ظهور و بروز رسیده است.
وی افزود: دو گونه می‌توان با مقوله‌ی انتظار، برخورد و تعامل کرد؛ برخورد احساسی و عاطفی، اندیشه‌ای و منطقی و عالمانه. در برخورد احساسی صرف با مساله‌ی انتظار، تعامل کامل و تمامی نخواهیم داشت. زمانی به نتیجه‌ی کامل می‌رسیم که از پشتوانه‌ی عقلی کامل برخوردار باشیم. مخصوصا انتظار می‌رود در محیط‌های دانشگاهی با منطق به شناخت ظهور پرداخته شود و این امر نیاز به مطالعه و تحقیق درست دارد.
عیسی‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد از آن دسته منتظرانی باشیم که با شناخت درست مولایمان رهپویان خوبی برای او باشیم.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
Powered by TayaCMS