Google Pack

نام بسته نرم افزار كمپاني بزرگ Google است كه اولين بار توسط لاري پيج (يكي از بنيان گذاران گوگل) در نمايشگاه Ces 2006 معرفي و ارائه شد. اين بسته نرم افزاري حجيم شامل مجموعه اي از 13 نرم افزار مفيد و كاربردي است كه جهت سهولت استفاده كاربران در يك فايل فشرده گنجانده شده است.

برخي از نرم افزارهاي موجود در مجموعه "گوگل پک" توسط شرکت گوگل توليد شده و تعدادي نيز از نرم افزارهاي معروف ساخت شرکت هاي معروف ديگر ضميمه آن شده اند كه توجه شما را به آن ها جلب ميكنيم:

- Google Earth

قدرتمندترين نرم افزار جغرافيايي دنيا است كه براي مرور 3 بعدي كره زمين بكار ميرود.

با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد بروي مناطق مورد نظر خود زوم كرده و خيابان ها , هتل ها و ديگر مناطق مورد نظر خود را جستجو نماييد.

Google Earth قادر است تصاوير ديجيتالي زيبايي از كره زمين را براي كاربر به نمايش گذاشته و به عنوان يكي از بهترين نرم افزار هاي اطلاعاتي جهت كسب اطلاعات جغرافيايي از مناطق مختلف جهان , مورد استفاده در امور مختلف از جمله سفر , تجارت , آموزش و ... قابل استفاده است.

- Picasa

يكي از بهترين برنامه هاي مديريت تصاوير است كه از زمان ارائه آن به يكي از سرسخت ترين رقباي برنامه هايي همچون Photoshop Album و ACD See تبديل شده است.

اين نرم افزار داراي قابليت هايي فراواني است كه از شما دعوت ميكنم جهت بررسي آن ها به مطلب كاملي كه در مورد آن در همين وب سايت منتشر شده است مراجعه فرمائيد. اطلاعات بيشتر...

- Google Pack Screensaver

اين برنامه نيز يك Photo screensaver است كه قادر است كليه تصاوير شخصي شما را از كامپيوترتان استخراج نموده و آن ها را در هنگام نمايش محافظ صفحه بصورت اتفاقي و full screen به نمايش گذارد. (اين برنامه در مواقع بيكاري كامپيوتر فعال شده و از خراب شدن مانيتور شما جلوگيري ميكند!)

- Google Desktop

همان گونه كه از نامش مشخص است نرم افزاري قدرتمند جهت جستجوي ايميل ها , فايل ها , تاريخچه مرور شما در سايت هاي اينترنتي و جستجوي اطلاعات مورد نظر شما از ميان ديگر اطلاعات شخصي موجود در هارد ديسك سيستم بكار ميرود,اين برنامه جهت جبران ضعف هاي سيستم جستجوگر ويندوز ارائه شده و به موفقيت بسيار خوبي نيز دست يافته است.

لازم به ذكر است كه جديدترين نسخه آن بصورت Sidebar عرضه شده است, و با اشغال كردن بخشي از سمت راست دسكتاپ شما, هميشه در دسترس ميباشد.

- Google Toolbar for Internet Explorer

اين نوار ابزار يكي از ابتدايي ترين نرم افزار هاي توليدي كمپاني گوگل است كه با قابليت هاي مختلف خود, امروزه به يكي از بخش هاي جداناپذير مرورگر IE تبديل شده است.

اين نوار ابزار بصورت يك پلاگين بروي اينترنت اكسپلورر نصب شده و داراي قابليت هاي مختلفي همچون دسترسي سريع به بخش هاي مختلف جستجوگر گوگل, جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي , سيستم پر كردن خودكار فرم هاي اينترنتي و بسياري قابليت هاي ديگر ميباشد!

- Mozilla Firefox with Google Toolbar

يكي از قدرتمندترين رقباي مرورگر معروف مايكروسافت است كه با قابليت هاي فراوان خود همچون سرعت بالاي مرور صفحات اينترنتي, كنترل هاي Tab , تنظيمات سفارشي كاربر , امكان افزودن پلاگين هاي متفاوت و امنيت بالا, در طول مدت كوتاهي بسياري از كاربران IE را به سوي خود جذب كرده است.

- Norton Antivirus 2005 Special Edition

نگارش ويژه برنامه ضد ويروس نورتون است كه اگر چه تمامي قابليت هاي نسخه عادي اين محصول را ندارد اما حداقل امنيت ممكن را براي سيستم شما فراهم ميسازد. (به عنوان مثال از نمونه نقص هاي آن ميتوان به عدم وجود سيستم حفاظتي جهت مقابله با كرم هاي اينترنتي اشاره كرد.)

- Ad-Aware SE Personal

محصولي قدرتمند از كمپاني Ad-Aware است كه جهت شناسايي و حذف برنامه هاي مخرب جاسوس افزار, موسوم به Spyware بكار ميرود.

؟-7 Adobe Reader

محصول معروف كمپاني ادوبي است كه جهت مشاهده, پرينت و جستجوي فايل هاي PDF بكار ميرود, لازم به ذكر است كه نسخه 7.0 اين نرم افزار از 50% سرعت بيشتر نسبت به نسخه 6.0 آن برخوردار است.

- Google Talk

يكي از غافلگير كننده ترين نرم افزار هاي كمپاني گوگل است , كه پس از عرضه آن , مهمترين تهديد براي مسنجر هاي كمپاني هاي Yahoo و MSN محسوب ميشود.

اين برنامه پيام رسان فوري از ساختار بسيار ساده اي تشكيل شده و داراي قابليت تلفن اينترنتي ميباشد.(اين نرم افزار در حال حاضر نسبت به ديگر برنامه هاي پيام رسان از كمبود ها و نقص هاي زيادي برخوردار است و جاي زيادي براي پيشرفت دارد.)

- GalleryPlayer HD Images

با استفاده از اين برنامه ميتوانيد نقاشي ها و عكس هاي با كيفيتي را كه قبلا بصورت ديجيتالي موجود نبوده اند مشاهده نموده و از آن ها در Desktop و Screen Saver ويندوز خود استفاده نماييد.

- RealPlayer

نرم افزاري قدرتمند از كمپاني Real است كه جهت اجراي انواع فايل هاي صوتي - تصويري موجود در هارد ديسك و اينترنت بكار ميرود.

- Trillian

يكي از بهترين پيام رسان هاي چند كاره موجود است كه با معروف ترين برنامه هاي پيام رسان اينترنتي همچون AIM, ICQ, MSN و Yahoo سازگار بوده و از آن ميتوان جهت اتصال همزمان به چند سيستم پيام رسان از كمپاني هاي متفاوت استفاده نمود.

شايد دليل انتخاب اين نرم افزار از جانب گوگل اين بوده است كه اين نرم افزار بصورت مستقيم از جانب هيچ يك از رقباي اين كمپاني پشتيباني نشده و Trillian فقط نقش يك ارتباط دهنده مستقل را در بين Messeger ها بازي ميكند.

در پايان اين نكته را بيان كنم كه دانلود و استفاده از اين پك نرم افزاري راهي سريع, آسان و رايگان جهت رسيدن به نرم افزار هاي اساسي مورد نياز كامپيوتر شما ميباشد پس چنانچه از پهناي باند اينترنتي خوبي برخوردار هستيد از دريافت آن لحظه اي دريغ نكنيد! فایل در سرور خودمون قرار داره و می تونید بصورت مستقیم و با سرعت بالا دانلود کنید.

ضمنا رمز فایل مثل همیشه www.mobin-group.com می باشد.