دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

درخواست تحریم سایت ویکی پدیا

No image
درخواست تحریم سایت ویکی پدیا به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن دانمارکی نسبت به مقدسات اسلامی از سوی دائره المعارف اینترنتی ویکی پدیا، یک مقام آگاه فرهنگی کشورمان در واکنش نسبت به اقدام غیرقابل قبول این سایت اینترنتی، خواهان تحریم آن در ایران و سایر کشورهای اسلامی شد.
به گزارش شیعه نیوز به نقل از ایسنا، منبع آگاه مذکور با اشاره به مصاحبه یکی از مسوولین این سایت با یک روزنامه اروپایی که در آن نامبرده تصریح نموده از ماهیت توهین آمیز کاریکاتورها کاملا مطلع بوده است، اصرار مسوولین سایت در عدم حذف تصاویر کاریکاتورهای موهن را حرکتی آگاهانه و توهین آمیز به مسلمانان جهان خواند.
مقام آگاه فرهنگی کشورمان با اعلام اینکه مسلمانان جهان با بیش از 180 هزار فقره اعتراض خواهان برداشته شدن کاریکاتورهای موهن از این سایت شده‌اند، بی‌توجهی مسوولین سایت مذکور نسبت به این موضوع را توهین آشکار به مسلمانان جهان دانست و از مقامات کشورمان و سایر کشورهای اسلامی خواست تا با ایجاد محدودیت نسبت به دسترسی به آن در کشورهای خود به مقابله با این حرکت توهین آمیز و تفرقه افکنانه و اسلام ستیز بپردازند.
سرورهای سایت ویکی پدیا در فلوریدای آمریکا قرار داشته ولی این سایت ظاهرا از انگلیس هدایت می‌شود.
منبع خبر:
سایت خبری شیعه نیوز

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

امروز در تاریخ

امروز در تاریخ

امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال 1386 هجری شمسی ، مقارن است با پنجم رمضان سال 1428 هجری قمری و برابر است با هفدهم سپتامبر 2007 میلادی.
امروز در تاریخ

امروز در تاریخ

امروز شنبه هفدهم شهریور ماه سال 1386 هجری شمسی ، مقارن است با بیست و پنجم شعبان المعظم سال 1428 هجری قمری و برابر است با هشتم سپتامبر 2007 میلادی.
جمعه سرخ، 17 شهریور 1357

جمعه سرخ، 17 شهریور 1357

در اولین ساعات جمعه ١٧ شهریور سال ١٣٥٧,ارتشبد اویسی از رادیوی تهران و حومه اعلام حکومت نظامی کرد........
پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

پایان همایش بین‌المللی گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت در طرابلس

همایش بین‌‌المللی گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت که از روز پنجشنبه 13 دی ماه درطرابلس پایتخت لیبی آغاز شده‌بود، شب به کار خود پایان‌داد.
Powered by TayaCMS