دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم

No image
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم دبیر اجرایی همایش نکوداشت برترین های تبلیغ در این همایش، به تبیین نیازهای تبلیغی پرداخت و گفت: برای پاسخ گویی جامع و کامل به نیازهای روز جامعه، نیازمند تخصص گرایی در عرصه تبلیغ هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا اسکندری، دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ، 23 خردادماه، در مراسم تجلیل از برترین‌های تبلیغ در عرصه جوانان، گفت: آشناسازی عموم مبلغان با شاخصه‌ها و معیارهای تبلیغ کارآمد، ارائه الگو در عرصه‌های مختلف تبلیغی به مبلغان جوان و بهره‌گیری از تجارب چهره های موفق تبلیغی درچرخه مدیریت تبلیغ؛ از اهداف برگزاری این همایش است.
وی تخصص‌گرایی در امر تبلیغ را از محورهای مهم برنامه ریزی‌های آینده عنوان و خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای مختلف جامعه، مبلغان دینی احتیاج به مطالعه، ساماندهی و تخصص‌گرایی دارند.
حجت الاسلام اسکندری با بیان این‌که چهل شاخص، ملاک‌های انتخاب مبلغین برتر لحاظ شده بود، اظهار داشت: انتخاب محتوای مناسب با محوریت قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و نیز حسن رفتار و چگونگی سیره عملی مبلغان دو محور با اهمیت در انتخاب برترین‌ها بوده است.
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ در ادامه افزود: در این دوره حدود 1100 نفر از مبلغانی که در این عرصه فعالیت می‌کردند، شناسایی و در نهایت 125 نفر از برادران و 21 نفر از خواهران در سه سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با عنوان مبلغ برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به زمان دو روزه برگزاری این نکوداشت بیان کرد: این همایش در روز اول با برپایی شش کارگروه مختلف به مسائلی چون شیوه‌ها و روش‌های تبلیغ، نیازهای جوانان و بررسی محتوای تبلیغ در عرصه جوانان، پرداخت که تلاش داریم، نتایج آن به صورت مکتوب در اختیار مبلغان قرار بگیرد.
حجت الاسلام اسکندری در پایان تصریح کرد: بررسی وضع موجود و حرکت برای رسیدن به شرایط مطلوب تبلیغ، ارتقای فرهنگ دینی و تبلیغ در بین جوانان، پویا شدن زبان اسلامی، ضرورت آشنایی با دانش‌های گوناگون از جمله دستاوردهای برگزاری این کارگروه‌ها بوده است.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

ادلة قبح اعانه بر اثم ورابطه آن با مساله آزادی بیان

متن سخنرانی ادلة قبح اعانه بر اثم ورابطه آن با مساله آزادی بیان در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم در این بخش قرار دارد.
No image

مقابله با اثم و عدوان؛ اساس قیام حسینی

در این بخش متن سخنرانی با عنوان مقابله با اثم و عدوان؛ اساس قیام حسینی در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم آورده شده است.
No image

مفهوم شناسی «تعاون»، «بر» و «تقوی»

در این متن به مفهوم شناسی «تعاون»، «بر» و «تقوی» با موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم پرداخته شده است.
No image

مبانی اجتماعی حرمت اعانه به اثم

در این بخش متن سخنرانی با عنوان مبانی اجتماعی حرمت اعانه به اثم در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم آورده شده است.
No image

رابطة نهی از منکر با اعانه به اثم

متن سخنرانی رابطة نهی از منکر با اعانه به اثم در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم در این بخش قرار دارد.

پر بازدیدترین ها

No image

مفهوم شناسی «تعاون»، «بر» و «تقوی»

در این متن به مفهوم شناسی «تعاون»، «بر» و «تقوی» با موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم پرداخته شده است.
No image

ادله فقهی حرمت اعانه به اثم

در این متن به ادله فقهی حرمت اعانه به اثم با موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم پرداخته شده است.
No image

مقابله با اثم و عدوان؛ اساس قیام حسینی

در این بخش متن سخنرانی با عنوان مقابله با اثم و عدوان؛ اساس قیام حسینی در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم آورده شده است.
No image

بررسی معرفتی آیه تعاون

در این بخش متن سخنرانی با عنوان بررسی معرفتی آیه تعاون در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم آورده شده است.
No image

مبانی اجتماعی حرمت اعانه به اثم

در این بخش متن سخنرانی با عنوان مبانی اجتماعی حرمت اعانه به اثم در موضوع تعاون و بررسی مسأله اعانه بر اثم آورده شده است.
Powered by TayaCMS