دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

پذیرش طلاب غیر ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد جامعه المصطفی العالمیه

No image
پذیرش طلاب غیر ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد جامعه المصطفی العالمیه
جامعه المصطفی العالمیه از میان طلاب غیرایرانی واجد شرایط در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌پژوه می‌پذیرد.
 
حجت الاسلام سیدشهاب الدین نبوی، مدیر سنجش جامعه المصطفی العالمیه،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این مرکز از میان طلاب غیرایرانی واجد شرایط برای سال تحصیلی جدید درمقطع کارشناسی ارشد دانش‌پژوه می‌پذیرد.
وی با بیان این که نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد از 28 آبان ماه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: داشتن مدرک اتمام سطح دو حوزه، معدل چهارده به بالا، نداشتن بیش از سی سال سن و امکان تحصیل در ایران از شرایط نام نویسی در مقطع ارشد برای طلاب غیرایرانی اعلام شده است.
حجت الاسلام نبوی،‌ هفتم آذرماه را آخرین زمان نام نویسی اعلام کرد و افزود: طلاب غیرایرانی در شهرهای اصفهان، قم و مشهد می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های جامعه المصطفی العالمیه برای نام نویسی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنند.
وی یادآور شد: طلاب غیرایرانی می‌توانند یکی از دوازده رشته اعلام شده همچون تاریخ تشیع،‌ تفسیر، حقوق،‌ فلسفه، فقه، ادبیات و کلام را برای شرکت در آزمون انتخاب کنند.
مدیر سنجش جامعه المصطفی العالمیه خاطر نشان کرد: آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب غیرایرانی،‌ شانزدهم اسفندماه در قم برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS