دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

توسعه مسجد بزرگ مسکو؛ هدیه مسلمانان در عید قربان

No image
توسعه مسجد بزرگ مسکو؛ هدیه مسلمانان در عید قربان توسعه مسجد بزرگ مسکو از هفته آینده آغاز می شود تا به منظور خدمت رسانی به مسلمانان و به مناسبت عید قربان به مسلمانان روسیه اهدا شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نسیج، یوری لوجکف استاندار مسکو در این مورد گفت: توسعه نمازخانه، ساخت هتل در جوار مسجد و تأسیسات دیگر به منظور گسترش مسجد اصلی و بزرگ مسکو با هدف خدمت رسانی به مسلمانان از هفته آینده آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه های خاص برای مسلمانان است، اظهار داشت: این مجموعه ها به مناسبت عید قربان به اقلیت مسلمان این کشور هدیه داده می شود.
استاندار مسکو هدف از این طرحها را حمایت از مسلمانان، انسجام و وحدت در جامعه روسیه عنوان کرد.
شیخ راوی عین الدین رئیس شورای مفتیان روسیه نیز تصریح کرد: این فرصتی غنیمت برای مسلمانان به شمار می رود که مسجد جامع مسکو توسعه می یابد. از سوی دیگر مشارکت 26 هزار زائر برای به جا آوردن مناسک حج امسال در تاریخ روسیه بی سابقه است که بیشترین رقم 6 هزار نفر بوده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آیت الله سبحانی؛ جوانان برای حفظ اعتقادات خود به علمای اسلام رجوع کنند

آیت الله سبحانی؛ جوانان برای حفظ اعتقادات خود به علمای اسلام رجوع کنند

آیت الله جعفر سبحانی، دیروز در مسجد مقدس جمکران گفت: با جداشدن فرهنگ مهدویت و انتظار از تفکر دینی ما، چیزی از عقیده شیعی باقی نمی ماند.
رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

جدا از تمرکز بسیاری از رسانه بر دیدار میان پادشاه عربستان و پاپ، گروه‌ها، جوامع و نهادهای دینی طی هفته ای که گذشت به بررسی سهم خود در بحران ایدز، زمینه های تازه همکاری، عرفان و رابطه علم و دین تمرکز کردند تا فصل تازه ای از دغدغه های معاصر خود را با بهره گیری از آموزه های دینی برطرف کنند .
Powered by TayaCMS