دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نسخه الکترونیکی قرآن کریم عرضه می‌شود

No image
نسخه الکترونیکی قرآن کریم عرضه می‌شود نسخه الکترونیکی قرآن کریم که به اندازه کف دست و شامل مضامین مختلف از قرآن کریم است، با هدف شنیدن صدای قرآن کریم در هر مکان و هر زمان عرضه می‌‌شود که با امکانات مغناطیسی به یافتن قبله کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، این دستگاه که توسط یک چینی ساخته شده ، شامل مضامین قرآن کریم و به اندازه کف دست است . دکمه های حساس و ظریفی دارد که با کوچکترین لمسی حرکت می کند و امکان انتقال از سوره ای به سوره دیگر را دارد . این دستگاه با دارابودن امکانات مغناطیسی، به قبله یابی در هر مکانی در دنیا کمک می کند. این دستگاه به اینترنت نیز متصل می شود .
این دستگاه هنوز به طور رسمی برای فروش در بازارها مطرح نشده است

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آیت الله سبحانی؛ جوانان برای حفظ اعتقادات خود به علمای اسلام رجوع کنند

آیت الله سبحانی؛ جوانان برای حفظ اعتقادات خود به علمای اسلام رجوع کنند

آیت الله جعفر سبحانی، دیروز در مسجد مقدس جمکران گفت: با جداشدن فرهنگ مهدویت و انتظار از تفکر دینی ما، چیزی از عقیده شیعی باقی نمی ماند.
رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

رفع دغدغه‌های معاصر با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی

جدا از تمرکز بسیاری از رسانه بر دیدار میان پادشاه عربستان و پاپ، گروه‌ها، جوامع و نهادهای دینی طی هفته ای که گذشت به بررسی سهم خود در بحران ایدز، زمینه های تازه همکاری، عرفان و رابطه علم و دین تمرکز کردند تا فصل تازه ای از دغدغه های معاصر خود را با بهره گیری از آموزه های دینی برطرف کنند .
Powered by TayaCMS