دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تسهیلات بانکی بدون وثیقه به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی پرداخت می شود

No image
تسهیلات بانکی بدون وثیقه به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی پرداخت می شود مدیرکل دفترحمایت ازسرمایه گذاری و کارآفرینی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تسهیلات بانک کشاورزی بدون وثیقه در قالب طرح بانک زمین به فارغ التحصیلان دانشگاهی بخش کشاورزی پرداخت می شود.
مجتبی مومن صفایی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به راهکارهای وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکل وثیقه به منظور دریافت تسهیلات بانکی، گفت: برای طرح های مجتمع های تولیدی ازجمله مجتمع های دامپروری وگلخانه ای که تسهیلات مورد نیازمتقاضیان آنان بسیاربیشتراز سقف ضمانتی است پیشنهاد داده شده که تسهیلات این قبیل طرح ها دراختیارکارآفرینان بزرگی همچون بانک زمین قرارداده شود.
وی افزود: براساس طرح بانک زمین پس ازاینکه ساخت واحدهای دامپروری و گلخانه ای به بهره برداری رسید،می تواند به صورت اجاره به شرط تملیک دراختیارفارغ التحصیلان بخش کشاورزی قرارگیرد لذا دراین طرح مشکل وثیقه برای مخاطبین دانشگاهی مرتفع می شود.
مدیرکل دفترحمایت ازسرمایه گذاری و کارآفرینی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امکان تامین وثیقه از سوی کارآفرینان بزرگ وجود دارد، اظهار داشت: لذا با اجرای طرح بانک زمین با توجه به ارتباط این بانک با بانک کشاورزی بحث وثیقه برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی بی معنا خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر راهکارهای وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با کاهش و یا حذف مشکل تامین وثیقه از سوی متقاضیان تسهیلات بانک کشاورزی، افزود: براساس تفاهم نامه ای که وزارت جهاد کشاورزی با بانک کشاورزی منعقد کرده این بانک تا سقف 20 میلیون تومان از متقاضیان دریافت تسهیلات وثیقه ملکی دریافت نمی کند و این اعتبارات به صورت استفاده از سفته و یا ضامن بانکی معتبر پرداخت می شود.
مومن صفایی اعلام کرد: در حال حاضرسقف ضمانتی 20 میلیون تومانی برای طرح های آبیاری تحت فشار به سقف 40 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی عنوان کرد: به منظورحذف هزینه اعتبار خرید سفته، متقاضیان می توانند در قالب قراردادلازم الاجرابا بانک کشاورزی تسهیلات تا زیرسقف ضمانتی رادریافت کنند که این قرارداد درحکم وثیقه تلقی می شود و بانک می تواند درصورت عدم بازپرداخت تسهیلات اقدامات قانونی را با استفاده ازاین قرارداد درمراجع حقوقی دنبال کند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

در پروژۀ گفتمان های الحادی ....
No image

آماده سازی کتاب فرهنگ تاریخ ادوار مسیحیت

فاز اول پروژۀ مسیحیت شناسی، در قالب معرفی تفصیلی تاریخ ادوار مسیحیت مشتمل بر 50 مدخل که به بررسی تاریخی مسیحیت از قبل از میلاد مسیح تا قرن اخیر پرداخته است،
درگذشت علامه فضل الله

درگذشت علامه فضل الله

علامه "سید‌محمد حسین فضل‌الله " مرجع عالی شیعیان در لبنان که بر اثر خونریزی شدید معده، امروز دار فانی را وداع گفت، در سال 1935م (1354ق) در نجف اشرف در خانواده روحانی دیده به جهان گشود.
تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

عنصر محوری این گردهمایی وزین ارزیابی رهاورد وحی و نبوت از یک سو، بررسی یافته‌های بشری از سوی دیگر و مقدور و کیفیت تأثیر داده‌های آسمانی در داشته‌های زمینی از سوی سوم است تا در تلو این تحقیق مُضلّع نوآوری و شکوفایی تمدن انسانی که عصاره تلفیق عقل و نقل است، روشن شود.

پر بازدیدترین ها

امروز در تاریخ

امروز در تاریخ

امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال 1386 هجری شمسی ، مقارن است با پنجم رمضان سال 1428 هجری قمری و برابر است با هفدهم سپتامبر 2007 میلادی.
No image

اسرار غیبت امام زمان

Powered by TayaCMS