دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

حقوق بشر در شریعت اسلام برای دیپلماتهای عربستان تبیین شد

No image
حقوق بشر در شریعت اسلام برای دیپلماتهای عربستان تبیین شد
دوره آموزشی "حقوق بشر در قوانین بین المللی و شریعت اسلام" به منظور تبیین قوانین بین المللی درباره حقوق بشر و حقوق کودک و زن در اسلام، برای رؤسای بخش‌های دولتی و دیپلمات‌های عربستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از محیط، آموزشگاه دیپلمات‌های عربستان دوره آموزشی " حقوق بشر در قوانین بین المللی و شریعت اسلام" را برای بخش‌های دولتی این کشور برگزار کرد. این دوره ها شامل قوانین و توافقنامه‌های بین المللی درباره حقوق بشر در سایه شریعت اسلام، حقوق بشر در زمینه کودک و زن، پاسخگویی به برخی از شبهات، مجازات در شریعت اسلام بوده است. تطبیق قوانین حقوق بشر در جوامع اسلامی با قوانین بین المللی، نقش سازمان‌های اسلامی و بین المللی دولتی و غیر دولتی در حمایت از حقوق بشر و مبدأ قانونی حقوق بشر نیز طی این آموزش‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این دوره‌ها برای شوراهای حقوق بشر، شورای امر به معروف و نهی از منکر و رسانه‌های حقوق بشر از یک هفته پیش آغاز شد و دیروز جمعه 12 بهمن ماه در ریاض به پایان رسید. منبع خبر: خبرگزارى مهر

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

ارائه 70 مقاله پاسخ به شبهات الحادی

در پروژۀ گفتمان های الحادی ....
No image

آماده سازی کتاب فرهنگ تاریخ ادوار مسیحیت

فاز اول پروژۀ مسیحیت شناسی، در قالب معرفی تفصیلی تاریخ ادوار مسیحیت مشتمل بر 50 مدخل که به بررسی تاریخی مسیحیت از قبل از میلاد مسیح تا قرن اخیر پرداخته است،
درگذشت علامه فضل الله

درگذشت علامه فضل الله

علامه "سید‌محمد حسین فضل‌الله " مرجع عالی شیعیان در لبنان که بر اثر خونریزی شدید معده، امروز دار فانی را وداع گفت، در سال 1935م (1354ق) در نجف اشرف در خانواده روحانی دیده به جهان گشود.
تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

تأثیر بعثت نبوی بر فرهنگ و تمدن بشری

عنصر محوری این گردهمایی وزین ارزیابی رهاورد وحی و نبوت از یک سو، بررسی یافته‌های بشری از سوی دیگر و مقدور و کیفیت تأثیر داده‌های آسمانی در داشته‌های زمینی از سوی سوم است تا در تلو این تحقیق مُضلّع نوآوری و شکوفایی تمدن انسانی که عصاره تلفیق عقل و نقل است، روشن شود.

پر بازدیدترین ها

امروز در تاریخ

امروز در تاریخ

امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه سال 1386 هجری شمسی ، مقارن است با پنجم رمضان سال 1428 هجری قمری و برابر است با هفدهم سپتامبر 2007 میلادی.
No image

اسرار غیبت امام زمان

Powered by TayaCMS