دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

برگزاری کلاس شرح نهج البلاغه در دانشکده علوم حدیث

No image
برگزاری کلاس شرح نهج البلاغه در دانشکده علوم حدیث
کلاس شرح ترتیبی نهج‌البلاغه روزهای سه شنبه در دانشکده علوم حدیث برگزار می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم حدیث، کلاس شرح ترتیبی نهج‌البلاغه سه‌شنبه هر هفته در دانشکده علوم حدیث برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش کلاس یادشده از سوی مصطفی دلشاد تهرانی، عضو هیأت علمی و مدیر گروه نهج‌البلاغه دانشکده علوم حدیث اداره می‌شود.
مصطفی دلشاد تهرانی در این کلاس به بیان شرح ترتیبی نهج البلاغه به صورت ترتیبی و بر مبنای شرح لغات و خطبه‌ها، شرح محتوا و بیان نکات بلاغی می‌پردازد.
تاکنون بیش از شصت جلسه از کلاس شرح ترتیبی نهج‌البلاغه در دانشکده علوم حدیث برگزار شده است.
همچنین این کلاس از ساعت چهارده تا پانزده عصر در تالار شیخ طوسی دانشکده علوم حدیث برگزار خواهد شد و شرکت علاقه‌مندان در کلاس شرح ترتیبی نهج البلاغه آزاد است.
قابل ذکر است، دانشکده علوم حدیث همه ساله اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش آزاد برای علاقه‌مندان به آشنایی با علوم و معارف اهل بیت‌(ع) می‌کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری دوازده دوره کوتاه مدت آشنایی با علوم و معارف حدیثی، کلاس شرح ترتیبی نهج البلاغه، شرح مثنوی مولوی، آشنایی با نهج‌البلاغه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز اشاره کرد.
گفتنی است این دانشکده در رشته‌های علوم حدیث، گرایش نهج‌البلاغه به صورت حضوری و غیر حضوری(اینترنتی)، دوره‌های آموزشی خود را با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌کند.
 
 
 
 
 
 
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS