دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

جذب هیئت علمی در دانشکده علوم حدیث قم

No image
جذب هیئت علمی در دانشکده علوم حدیث قم جذب هیئت علمی در دانشکده علوم حدیث
دانشکده علوم حدیث به منظور تکمیل کادر علمی و گسترش فعالیت‌های خود در بخش حضوری و مجازی از داوطلبان برای عضویت در هیئت علمی این دانشکده دعوت به همکاری کرد.
دکتر هادی حجت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: با توجه به استقبال چشم‌گیر از دوره‌های آموزشی دانشکده و برنامه‌های در دست اجرا برای ایجاد رشته‌های جدید، این مرکز آموزش عالی، تکمیل و تقویت اساتید خود را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان این که هم اکنون 24 نفر عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث هستند، افزود: از این افراد برای تدریس در دوره‌های حضوری و مجازی و ارائه خدمات علمی و پژوهشی در رشته علوم حدیث و گرایش‌های مختلف آن مانند تفسیر اثری، نهج‌البلاغه، کلام، عقاید و اخلاق استفاده می‌شود.
حجت درباره شرایط پذیرش هیات علمی این دانشکده گفت:‌ متقاضیان باید دارای مدرک دکترا یا سطح چهار مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با تخصص‌های «علوم قرآن و حدیث»، «کلام و عقاید»، «کلام» و «زبان و ادبیات عرب» باشند.
وی 31 اردیبهشت ماه را آخرین فرصت ارسال مدارک اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان عضویت در هیات علمی دانشکده علوم حدیث در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند مدارک خود را همراه با فرم مشخصات تکمیل‌ و به نشانی شهرری، جنب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، دانشکده علوم حدیث ص‌. پ 477 ـ 18735 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ارسال کنند و برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 02155952524 تماس بگیرند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم حدیث، دارا بودن آثار پژوهشی (کتاب و مقاله) در موضوعات حدیثی، تفسیری، کلامی و اخلاقی، پیشینه تدریس در مراکز آموزش عالی، ایثارگری و آشنایی با یک زبان خارجی را از اولویت‌ها پذیرش اعضای هیات علمی اعلام کرد.
وی همچنین از راه‌اندازی رشته‌ها و گرایش‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم حدیث خبر داد و تصریح کرد: تاکنون سرفصل‌های رشته‌های اقتصاد و اخلاق با گرایش علوم حدیث طراحی و برای اخذ مجوز به وزارت علوم ارائه شده است.
حجت همچنین از ایجاد رشته‌های جدید علوم قرآن و حدیث در مقطع دکترا در آینده نزدیک خبر داد و افزود: راه‌اندازی رشته‌های فقه و حقوق، تاریخ و سیره و IT از دیگر درخواست‌های این دانشکده است که در صورت تکمیل سرفصل‌ها برای دریافت مجوز به وزارت علوم ارائه خواهد شد.
منبع: خبر گزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS