مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
اطلاع رسانی های علمی
معرفی کتاب
تاریخ
تبلیغ
تعلیم و تربیت
حدیث
دین
سیاسی
قرآن
مدیریت
فلسفه
اهل بیت
مهدویت
آداب و احکام اصناف
عمومی
فقه
اخلاق
مجموعه پرسش ها و پاسخ های دانش آموزی
مطالب نقد شده
نقد فیلم و سینما
نقد فیلم
معارف فیلم
تاریخ سینمای ایران
سینمای ایران
سینمای جهان
اندیشه
تلویزیون
مصاحبه ها
علمی
مذهبی
زندگی نامه
سیاسی
اجتماعی
اخلاقی
نشست ها وهمایش ها
معرفی نرم افزار
معرفی نشریات
معرفی مراکز پژوهشی
زندگی نامه
یادداشتها
بانک پژوهشگران وفرهیختگان
زندگی نامه فرهیختگان
معرفی پژوهشگران
اخبار
فرهنگی
حوزه و دانشگاه
اعتقادی
سیاسی
اجتماعی
جامعه
اخبار عمومی
خبرگزاری ها
معرفی سایت ها
پایگاه های علمی
پایگاه های مذهبی
پایگاههای عقائد
پایگاههای فرهنگی
پایگاههای جامع موضوعات
پایگاههای اندیشمندان اسلامی
پایگاه های پاسخ گویی به سوالات
پایگاه های پاسخ گویی به احکام شرعی
پایگاه های تاریخی
پایگاه های آموزشی
اطلاعیه
بانک محتوای تبلیغ
محتوای تبلیغی
سیره اهل بیت علیهم السلام
تربیت در قرآن
شرح جامع نهج البلاغه
مشاوره اسلامی
خانواده
پاسخ به شبهات
اخلاق
حکایات
منبرهای شما
معارف نهج البلاغه
نهج البلاغه
اخلاق وتربیت اسلامی
اخلاق اسلامی
تربیت اسلامی
معارف اسلامی
حلال و حرام
قرآن شناسی
مباحث تفسیری
معرفت در اسلام
ویژگی ایمان ومؤمن
مصادیقی از سبک زندگی اسلامی
علل وعوامل ترس از مرگ
شیطان از منظرقرآن و روایات
دین وجامعه دینی
دنیاو آخرت
تعاون و بررسی مسأله اعانه
توبه و امید به مغفرت
اهتمام به عمر انسان در اسلام
خداشناسی
امامت و ولایت
خطبه فدکیه و فضایل حضرت زهرا (س)
ویژگی های انتظارو عصر ظهور
زیارت و توسل
شرح خطبه قاصعه
فضایل پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)
سیره معصومین (ع)
محبت اهل بیت (ع)
مقامات اهل بیت (ع)
ویژگی ولایت اهل بیت (ع)
راه توشه عاشورائیان
روضه ها
ذکر مصیبت پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم
ذکر مصیبت فاطمه الزهراء سلام الله علیها
ذکر مصیبت امیرالمومنین علیه السلام
ذکر مصیبت امام حسن مجتبی علیه السلام
ذکر مصیبت امام حسین علیه السلام
ذکر مصیبت امام سجاد علیه السلام
ذکر مصیبت امام باقر علیه السلام
ذکر مصیبت امام صادق علیه السلام
ذکر مصیبت امام موسی علیه السلام
ذکر مصیبت امام رضا علیه السلام
ذکر مصیبت امام جواد علیه السلام
ذکر مصیبت امام هادی علیه السلام
ذکر مصیبت امام حسن عسکری علیه السلام
ذکر مصیبت متفرقه
آموزش تبلیغ
آموزش فن خطابه
آموزش کلاسداری
روش بیان احکام
سیره تبلیغی علماء وارسته
سیره تبلیغی معصومین
کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ
مقالات اخلاق و آداب در تبلیغ
مهارت های آموزش معارف اسلامی
روش تحقیق و منبع شناسی
ویژه نامه ها
ویژهنامه دهه آخر صفر
ویژهنامه محرم
ویژه نامه ماه رجب
رمضان؛ماه نیایش ودعا
اطلاعیه
احادیث موضوعی
عبرهای نجات بخش
سعادت در زیادها
شقاوت در زیادها
سخنرانی ها
سخنران ها
سخنرانی موضوعی
بانک مقالات
نوع مقاله
پژوهشی
نشریات
پاسخ به سوالات
احکام
احکام
جنبشهای معنوی نوپدید
سبک زندگی اسلامی
تربیت دینی
تاریخ
اسلام
ایران
تاریخ اسلام
تاریخ ایران
تاریخ انقلاب
سیاسی
تاریخ اسلام
اسلام
ایران
تاریخ انقلاب
علوم سیاسی
اجتماعی
زن و خانواده
فرهنگی
ارتباطات
جامعه شناسی
روانشناسی
پیشوایان معصوم
حدیث
فقه
اعتقادی
اخلاق
اندیشه ها و مکاتب
رذایل
فضائل
مبانی علم اخلاق
نامه های اخلاقی
پند و اندرز
حکایات
مدیریت
مدیریت و فقه اسلامی
خلاصه کتب مدیریت
مدیریت اسلامی
آینده پژوهی
مدیریت آموزشی
مدیریت زمان
اقتصاد
فرق و مذاهب
فرق شیعی
فرق غیر شیعی
ادیان
ابراهیمی
غیر ابراهیمی
علوم قرآنی
علوم حدیث
فلسفه
محض
مضاف
فلسفه اسلامی
کلام
اسلامی
جدید
فقه و اصول
حقوق
منتخب نشریات
ارتباطات
فصل نامه تربیت تبلیغی
پيش شماره اول فصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره 2 فصل نامه تربیت تبلیغی
شماره اول فصل نامه تربیت تبلیغی
شماره دوم فصل نامه تربیت تبلیغی
شماره سوم و چهارم فصل نامه تربیت تبلیغی
شماره پنج و شش فصل نامه تربیت تبلیغی
فصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره اول فصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره 2 فصلنامه مطالعات معنوی
شماره اول فصل نامه مطالعات معنوی
شماره دوم فصل نامه مطالعات معنوی
شماره سوم فصل نامه مطالعات معنوی
شماره چهارم و پنجم فصل نامه مطالعات معنوی
شماره ششم فصل نامه مطالعات معنوی
شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی
شماره دهم فصلنامه مطالعات معنوی
فصل نامه سبک زندگی
علوم تربیتی
آئین دوست یابی
خانواده
پرسش و پاسخ
تقویم عبادی
اعمال شب
اعمال شبانهروز
ولادت
شهادت
اعمال ماه ها
اعمال روز
اعمال ماه محرم
اعمال ماه رمضان
اعمال ماه شعبان
اعمال ماه رجب
چند رسانه ای
آلبوم تصاویر
علماء
شخصیتهای برجسته
اماکن
رهبران دینی
انقلاب
جبهه و جنگ
مقاومت
مناسبتها
آرشیو فیلم
سخنرانی
مداحی
مذهبی
آرشیو صوت
مداحی
مذهبی
سخنرانی
علمی
مولودی
مرثیه
اخلاقی
ادعیه
متفرقه
قرآن
معرفی نرم افزار
احادیث
سخنوری
آیات قرآن
صبر
کمک کردن
اخلاق و رفتار
اعمال دینی
فرهنگ علوم انسانی و اسلامی
اقتصاد
اقتصاد خرد
اقتصاد کلان
اقتصاد مالی و بخش عمومی
اقتصاد کشاورزی و منابع طبیعی
اقتصاد توسعه
اقتصاد اسلامی
اقتصاد و ریاضی
تجارت بین الملل
مکاتب اقتصادی
پول و بانکداری
علوم تربیتی
تکنولوژی آموزشی
تحقیقات آموزشی
فلسفه تعلیم و تربیت
علوم کتابداری و اطلاع رسانی
روانشناسی تربیتی
مشاوره و راهنمایی
کودکان استثنایی
مدیریت آموزشی
برنامه ریزی درسی
پیش دبستانی و دبستان
مدیریت
مدیریت صنعتی
مدیریت تحول
فرهنگ سازمانی
مدیریت استراتژیک
نظریه های مدیریت
مدیریت منابع انسانی
مدیریت عمومی
مبانی سازمان و مدیریت
مدیریت بازرگانی
مدیریت دولتی
مدیریت رفتارسازمانی
مدیریت فرهنگی
روانشناسی
روانشناسی عمومی
روانشناسی بالینی
روانشناسی رشد
روانشناسی شخصیت
روانشناسی فیزیولوژیک
روانشناسی یادگیری
روانشناسی صنعتی و سازمانی
روانشناسی اجتماعی
آسیب شناسی روانی
روان سنجی
روان شناسان نامدار
فرا روانشناسی
بهداشت روان
منطق
ارتباطات
جامعه شناسی
ادبیات فارسی
ادبا و نویسندگان
بلاغت
نظم
نثر
تاریخ
تاریخ اسلام
تاریخ ایران
فلسفه تاریخ
علوم سیاسی
مسائل ایران
اندیشههای سیاسی
روابط بینالملل
ادبیات عرب
ادیان و فرق
ادیان ابراهیمی - یهودیت
ادیان ابراهیمی - مسیحیت
ادیان غیرابراهیمی
فقه و اصول
فلسفه
فلسفه علم
فلسفه اسلامی
فلسفه غرب
فلسفه اخلاق
کلام
کلام اسلامی
کلام جدید
قرآنپژوهی
انسان شناسی
پیامبر شناسی
امام شناسی
هستی شناسی
معاد شناسی
خدا شناسی
قصص و تاریخ
اخلاق
احکام و فقه
علوم قرآنی
تاریخ تفسیر و مفسران
تاریخ قرآن
علوم حدیث
درایه حدیث
پیش زمینه حدیث
اصطلاحات حدیث
رجال
اخلاق
فضائل
رذائل
عرفان
نظری
عملی
فرق و مذاهب
خوارج (غیرشیعی)
تصوف (غیرشیعی)
اصحاب حدیث (غیرشیعی)
اشاعره (غیرشیعی)
ماتریدیه (غیرشیعی)
وهابیت (غیرشیعی)
غلات (غیرشیعی)
سایر فرق اهل سنت
معتزله (غیرشیعی)
مرجئه (غیرشیعی)
مشترک
کیسانیه (شیعی)
اثنا عشریه (شیعی)
زیدیه (شیعی)
اسماعیلیه (شیعی)
واقفیه (شیعی)
غالیان (شیعی)
بهائیت (شیعی)
اهل حق (شیعی)
نصیریه (شیعی)
سایر فرق شیعی
اصول فقه
فقه
عبادات
معاملات
ملحقات
حقوق
آیین دادرسی
جرم شناسی
حقوق بشر
مالکیت فکری
حقوق بینالملل
حقوق عمومی
حقوق جزا و جرمشناسی
حقوق خصوصی
ویترین
یادداشتها
تست
وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیش از سایر اقشار است
5 فروردین 1387, 0:0
وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیش از سایر اقشار است
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم معتقد است دانشگاه توانسته جایگاه خود را به قدری ارتقا دهد که نوآوری به عنوان یکی از نقاط عطف در راس سیاستها از زبان مقام معظم رهبری بیان میشود و وظیفه دانشگاهیان در این حوزه بیش از سایر اقشار است.
دکتر محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در بررسی پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: شکوفایی در سال 87 به این جهت هم می تواند باشد که برخی پروژه هایی که از سال 84 یا حتی قبل از آن شروع شده باید در سال 87 به سرانجام برسد و بسترسازی این فضا با مطرح شدن بحث شکوفایی ایجاد می شود.
بدنه مدنی کشور باید نسبت به تلاشی که جامعه سیاسی برای تحقق سیاستها به خرج میدهد، حساس و شکوفایی آن را نیز شاهد باشد، یعنی از پروژهها منتفع شود
این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: در اصل مردم و بدنه مدنی کشور باید نسبت به تلاشی که جامعه سیاسی یا جامعه حکومتی برای تحقق پروژه ها و سیاستها به خرج می دهد، حساس باشند و پروژه هایی که دولت یا جامعه سیاسی در سال 84 و حتی قبل از آن هم شروع کرده باید در سال 87 به مرحله کلید خوردن و اتمام برسد و شکوفا هم باشد، یعنی جامعه از این پروژهها نفع ببرد.
وی در توضیح بیشتر ادامه داد: سال 87 باید سال شکوفایی و ثمردهی برنامههایی باشد که دولت در دست اجرا داشته و پروژهها به سمتی برود که کلیدش سال 87 بخورد و زمانی که این پروژه محقق می شود، آنچه در شکوفایی ظهور مییابد همان برکت و ثمر و میوه است و همان مطلوبیتی است که در جامعه سرایت پیدا می کند.
به گفته اسلامی این پروژهها میتواند ثمره اقتصادی داشته باشد و تاثیر مثبت در عرصههای اشتغال، فعال شدن جوان در عرصه صنعت و علم و فناوری و مبارزه با بیکاری بگذارند و ثمرات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی آنها نیز همان خودباوری و اتکا به نفس و ایجاد این روحیه است که اگر کاری در ایران شروع میشود روزی پایان میپذیرد و این کاری که دولت یا یک گروهی شروع کردهاند، منجر به این میشود که یک ثمراتی در جامعه داشته باشد.
این مسئول فرهنگی آموزش عالی با بیان اینکه مشکلات کشورهای در حال توسعه بسیار بالاست، گفت: شکوفایی و ثمره اقتصادی خود به خود در مرحله اول خیلی دیر نمود پیدا می کند، زیرا وقتی میخواهید در جوامع در حال توسعه مشکلات را حل کنید آنقدر زمان نیاز دارید که شاید حتی یک نسل هم نتواند این ثمره را ببینند، لذا این شکوفاییها اهمیت بسیار پیدا میکند و باید یک کار خاص صورت گیرد.
شکوفایی در جوامع در حال توسعه آنقدر زمان نیاز دارد که شاید حتی یک نسل هم نتواند این ثمره را ببیند، لذا باید کار خاص در مرحله شکوفایی آن است که باید به گونهای فضاسازی شود که گزارشهای آماری برای جامعه مدنی ملموس باشد
وی افزود: کار خاص در مرحله شکوفایی آن است که باید به گونه ای فضاسازی شود که مردم گزارشهای آماری را لمس کنند و بشنوند لذا ایجاد اتفاق در کمیت آماری در یک جهان در حال توسعه حائز اهمیت است یعنی این آمار باید برای جامعه مدنی ملموس شود.
دکتر اسلامی با تاکید بر اینکه ملموس شدن اصل اول شکوفایی است، به بخشنامه ای اشاره کرد که دولت در سال 86 در راستای بسط فضای اطلاع رسانی به دستگاههای ذی ربط ابلاغ کرده بود و خاطرنشان کرد: در سال 87 باید فراتر از اطلاع رسانی صحبت کنیم یعنی در پی اتفاقی باشیم که منجر به یک تحول حتی کوچک در حوزه های مختلف شود.
مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم به عنوان نمونه از یک اتفاق منجر به تحول گفت: اگر در عرصه فرهنگ دانشگاهها معتقدیم که زیر ساخت فرهنگی محدود است، باید در سال 87 کاری صورت گیرد که شکوفایی در این حوزه شکوفایی واقعیت پیدا کند و به این ترتیب باید زیر ساختها به شدت رشد کنند.
وی رشد زیرساختهای فرهنگی کشور از جمله در دانشگاهها در سال 87 را منجر به شکوفایی خواند و یادآور شد: رسیدن به شکوفایی اقتصادی مراتب و درجاتی دارد یعنی نمی توان یکباره چشمانمان را باز کنیم و شکوفایی ببینیم. مراتبی که در رسیدن به نمو سیاسی اقتصادی و فرهنگی است باید طی شود و کشور این مراحل را در 3 سال گذشته دنبال کرده و سال 87 سال نوآوری است.
این عضو هیئت علمی دانشگاه معتقد است: سال نوآوری به این معنی که درگیر امور واقعی شدن در سال 87 نیازمند یک سری ابتکارات است. معتقدیم سالی که پروژه ها به مرحله نهایی خود می رسد، آن سال یک سال حیاتی برای یک سیاستگذار است زیرا هم پروژه های سابق را تثبیت می کند و هم فضایی را ایجاد می کند که این پروژه ها رشد پیدا کنند.
وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیشتر از بدنههای دیگر است، زیرا نوآوری در بستری اتفاق میافتد که با علم روز و فضای پیچیده روز آشنایی وجود دارد
محسن اسلامی
وی افزود: بی شک وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیشتر از بدنه های دیگر است زیرا نوآوری در بستری اتفاق می افتد که با علم روز و فضای پیچیده روز آشنایی وجود دارد لذا وظیفه دانشگاهیان سنگین می شود.
به پیشنهاد محسن اسلامی، وزارتخانه های مختلف ابتکارات جدید در حوزه های گوناگون را از دانشگاهها بگیرند و با دانشگاه جلساتی داشته باشند و ابتکاراتی که شناسایی کرده اند را به سیستم اجرا ببرند. دستگاههای دولتی زمان زیادی ندارند و درگیر پؤوه ها هستند لذا ناچار به استفاده از ابتکاراتی هستند که در دانشگاهها اتفاق می افتد.
وی افزود: نوآوری در کشورهای در حال توسعه حرف اول را می زند و این کشورها باید با شاخص های نوآوری برنامه هایشان را تنظیم کنند. عموم برنامه های حوزه فرهنگی وزارت علوم نیز بر اساس نوآوری بوده است و از طرفی ایران نیز کشور ایده ها است لذا ایده و فضای ذهنی در ایران خیلی قوی است. کشوری که ایده هایش زیاد است یعنی ذهنیت های فعالی دارد و ذهن های فعال می توانند نوآوری کنند.
ایران کشور ایدههاست، زیرا فضای ذهنی در ایران قوی است و ذهنهای قوی هستند که میتوانند نوآوری کنند. لذا اگر میخواهیم نوآوری را به مرحله شکوفایی برسانیم باید پشتیبانی و زمینه اقتصادی و ذهنی قوی داشته باشیم
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم
این مسئول فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: برای تحقق ایده ها و نوآوری ها که در این ذهن های فعال وجود دارد و اصولا دانشگاهیان می توانند این را تنظیم کنند، باید یک حرکتی در راستای پشتیبانی صورت گیرد. اگر می خواهیم نوآوری را به مرحله شکوفایی برسانیم باید پشتیبانی و زمینه اقتصادی و ذهنی قوی داشته باشیم اما اگر بخواهیم کار کلیشه ای انجام دهیم نباید چندان نگران باشیم.
وی با بیان اینکه فضای نوآوری در صورت وجود پشتیبانی به صورت اقیانوس دیده می شود، گفت: محدودیت فضای پشتیبانی منجر می شود که مدیریت یا عناصر نیروی انسانی محدود به زمان حاضر شده و خیلی افقها دیده نشوند البته شاید یک روزی در ایران به آنجا برسیم که برنامه های خالی از نوآوری خود به خود حذف شوند و برنامه هایی که نوآوری دارند امکان و اختیار انجام پیدا کنند.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم خواستار شد: از نوآوری به عنوان یک کلمه نباید صحبت کنیم بلکه باید به عمقش برویم و عمق آن نیز آنقدر پهنا دارد که مدتها باید درگیرش شویم. یک سیاستگذار برای نوآوری سعی می کند از درون جامعه یک برآیندی بگیرد و در این صورت است که جامعه پس نمی زند.
وی گفت: کار نو یک هیجانی دارد که در کار کلیشه ای وجود ندارد. کار نو است باعث می شود جامعه بیشتر درگیر شود و استقبال کند لذا امید است در حوزه فرهنگی بحث نوآوری در کل کشور سرایت کند و پشتیبانی خوب اقتصادی و حمایتی صورت گیرد.
اسلامی درباره مدیران نوآور نیز گفت: اگر مدیران نوآور نباشند نمیتوان انتظار داشت سیستم نوآور شود و این فضا یک فضای شکننده است که باید این فضای شکننده را بپذیریم، زیرا آن مدیری میتواند نوآورانه مدیریت کند که با عمق نوآوری دست بیعت داده باشد. اینکه نوآوری را گذاشته کنار و می گوید همینی که هست و وضعیت موجود را جلو ببریم، خیلی بد است.
مدیر کل فرهنگی وزارت علوم در پاسخ به اینکه آیا بدنه دانشگاه جسارت لازم را برای بسط و تعمیق حرکتهای نوآورانه دارد، اظهار داشت: جسارت در بدنه دانشگاهی برای نوآوری وجود دارد، اما باید تقویت شود. بدنه دانشگاهی وقتی میبیند جامعه به آن نیازمند است وارد عمل میشود، یعنی دانشگاه آن زمان که احساس کند جامعه از او درخواست کرده وارد عمل شده است.
وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیش از سایر اقشار است
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
وظیفه دانشگاهیان در حوزه نوآوری بیش از سایر اقشار است
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
حوزه و دانشگاه
خبرگزاری مهر
جدیدترین ها در این موضوع
رفتار و منش امام خمینی (ره) با دختران
در همۀ جوامع بشری، تربیت فرزندان، به ویژه فرزند دختر ارزش و اهمیت زیادی دارد. ارزشهای اسلامی و زوایای زندگی ائمه معصومین علیهمالسلام و بزرگان، جایگاه تربیتی پدر در قبال دختران مورد تأکید قرار گرفته است. از آنجا که دشمنان فرهنگ اسلامی به این امر واقف شدهاند با تلاشهای خود سعی بر بیارزش نمودن جایگاه پدر داشته واز سویی با استحاله اعتقادی و فرهنگی دختران و زنان (به عنوان ارکان اصلی خانواده اسلامی) به اهداف شوم خود که نابودی اسلام است دست یابند.
30 خرداد 1403, 15:48
تبیین و ضرورتشناسی مساله تعامل مؤثر پدری-دختری
در این نوشتار تلاش شده با تدقیق به اضلاع مسئله، یعنی خانواده، جایگاه پدری و دختری ضمن تبیین و ابهام زدایی از مسالهی «تعامل موثر پدری-دختری»، ضرورت آن بیش از پیش هویدا گردد.
30 خرداد 1403, 15:48
فرصت و تهدید رابطه پدر-دختری
در این نوشتار سعی شده است نقش پدر در خانواده به خصوص در رابطه پدری- دختری مورد تدقیق قرار گرفته و راهبردهای موثر عملی پیشنهاد گردد.
30 خرداد 1403, 15:48
دختر در آینه تعامل با پدر
یهود از پیامبری حضرت موسی علیهالسلام نشأت گرفت... کسی که چگونه دل کندن مادر از او در قرآن آمده است.. مسیحیت بعد از حضرت عیسی علیهالسلام شکل گرفت که متولد شدن از مادری تنها بدون پدر، در قرآن کریم ذکر شده است.
30 خرداد 1403, 15:47
رابطه پدر - دختری، پرهیز از تحمیل
با اینکه سعی کرده بودم، طوری که پدر دوست دارد لباس بپوشم، اما انگار جلب رضایتش غیر ممکن بود! من فقط سکوت کرده بودم و پدر پشت سر هم شروع کرد به سرزنش و پرخاش به من! تا اینکه به نزدیکی خانه رسیدیم.
30 خرداد 1403, 15:47
پر بازدیدترین ها
اگر والدین به فرزندان ستم کنند فرزندان چطور برخورد کنند، بطوری که هم موجب ناراحتی آنها نشود و هم بتوانند آنها را امر به معروف و نهی از منکر کنند، و اگر نصیحت تأثیر نداشت چطور باید با آنها برخورد کرد؟
24 آبان 1393, 14:10
ابزارهای جنگ نرم دشمن
28 دی 1390, 0:0
سخنرانی استاد فرحزاد با عنوان محبت حضرت زهرا علیه السلام
29 دی 1393, 17:31
نسبت های چهارگانه (نسب اربع)
24 آبان 1393, 14:8
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن
قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
11 دی 1396, 13:58
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS