دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

مسابقه" اسوه جوانان" و "رقابت مهر"

No image
مسابقه" اسوه جوانان" و "رقابت مهر" نمایشگاه دستاوردها و عملکرد سازمان ملی جوانان در مجلس شورای اسلامی
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، مجلس شورای اسلامی در روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) شاهد افتتاح و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای و عملکرد سازمان ملی جوانان در دولت نهم و در فضای نمایشگاهی 400 متر مربع است.
گفتنی است، برگزیدگان مردم در خانه ملت، روز جوان را با نمایشگاه سازمان ملی جوانان و در چهار بخش معرفی سازمان، پژوهش های بنیادی، برنامه های عملیاتی و برنامه های الگوساز و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، حجه الاسلام حاج علی اکبری و دیگر نمایندگان..
از جوانان برتر المپیاد ملی مهارت تقدیر می شود:
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت روز دولت و جوانان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) از جوانان برتر المپیاد ملی مهارت تقدیر می کند.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، المپیادهای ملی مهارت مانند سایر المپیادها در سطح استانی، کشوری و بین المللی برگزار می‌شود و کار آموزان آن برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند.
سازمان آموزش فنی ‌‌‌‌‌و حرفه ای کشور، همزمان با روز دولت و جوانان، دوره های آموزشی یک روزه حرفه ای، برای جوانان استان تهران و به منظور آگاهی آنان با مشاغل برگزار می کند.
بانک ایده جوانان در استان اصفهان
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز دولت و جوانان، بانک ایده جوانان در استان اصفهان تشکیل می شود.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، با حمایت سازمان ملی جوانان استان اصفهان، همایش بورس ایده با محوریت هویت دینی و ملی، روز سوم شهریور ماه به مناسبت روز دولت و جوانان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)، برای جوانان اصفهانی 14 تا 18 سال برگزار می شود.

کتاب "علی اکبر(ع) پیامبر حسین (ع)"
همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز دولت و جوانان، کتاب "علی اکبر(ع) پیامبر حسین (ع)" از سوی فرهنگسرای خاتم، به جوانان استان تهران اهدا می شود.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، این کتاب که با محوریت ولادت تا شهادت حضرت علی اکبر(ع) به همراه زندگی نامه آن حضرت برای نسل جوان تهیه شده در قالبی نو و مورد پسند عامه مردم و به ویژه جوانان ارائه می شود.
مسابقه دفتر جوانی
به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، وبلاگ‌هایی مرتبط با جوانان راه اندازی شده و مسابقه دفتر جوانی برگزار می شود.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، گروهی از جوانان وبلاگ نویس که در حرکتی خودجوش، به راه اندازی وبلاگ های مورد پسند جوانان، اقدام کرده اند، مسابقه دفتر جوانی را برای مخاطبان برنامه ریزی کرده اند.
طی مسابقه دفتر جوانی، همزمان با روز دولت و جوانان، به قید قرعه به 10 نفر از بازدیدکنندگان وبلاگ های مرتبط که جملاتی کوتاه درباره ی جوانان ارسال کرده اند، جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین ترانه، عکس، پوستر و اخبار حوزه جوانان از دیگر مطالب گنجانده شده در این وبلاگ‌ها هستند.
گفتنی است، ارتباط با برخی از وبلاگ‌ نویسان بین‌المللی برای تولید مطالب و محتوای مفید درباره ی جوانان، به زبان انگلیسی، از دیگر اقدامات این گروه به منظور بزرگداشت روز دولت و جوانان است.
گروه رنگ جوانی ضمن دعوت از جوانان وبلاگ نویس، برای ارائه مطالب مناسب و جذاب به مناسبت روز جوان تلاش می کند. جوانان وبلاگ نویس، برای ارتباط با این گروه می‌توانند به وبلاگ " رنگ جوانی " مراجعه کنند

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
Powered by TayaCMS