دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

همایش نسل علی اکبر(ع)

No image
همایش نسل علی اکبر(ع) استان کهگیلویه و بویراحمد، در روز جوان شاهد برگزاری جشن‌های خیابانی و ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان خواهد بود. همچنین، 200 زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی نیز، درهفتۀ جوان، زندگی مشترک خود را به مناسبت بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) آغاز می کنند
جشنواره میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شهرستان دامغان
جشنواره میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون های مساجد شهرستان دامغان چهارم و پنجم شهریور برگزار می شود. امیرهوشنگ باهنر، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان پیرامون جشنواره و برنامه های ایام شعبانیه گفت: به منظور ترویج اندیشه های دینی و معارف اسلامی و گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه جشنواره میلاد حضرت علی اکبر (ع) چهارم و پنجم شهریور در مجتمع فرهنگی ورزشی دامغان برگزار می شود. وی افزود: این جشنواره ویژه بچه های مسجد و اعضای کانون های فرهنگی ..
همایش زوج های جوان در استان مازندران برگزار می شود :
به مناسبت روز دولت و جوانان، همایش زوج های جوان در استان
مازندران برگزار می شود.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان،
با همکاری اساتید مجرب، همایش زوج‌ها‌ی جوان در مراکز خدمات مشاوره‌ای و در زمینه
آموزش خانواده، برگزار می شود.
هدف از این همایش ارتقای سطح دانش جوانان درباره ی ویژ‌گی‌های خانواده سالم، هدایت رفتاری همسران جوان با ایجاد امید و انگیزه برای تداوم زندگی.
همایش جوان و مهدویت :
به گزارش آینده روشن محمد قلبی دبیر همایش جوان و مهدویت بابل در گفتگو با آینده روشن گفت همایش جوان و مهدویت در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در شهرستان بابل برگزار می شود. و در این مراسم از مقالات رسیده به همایش جوان و مهدویت تقدیر خواهد شد.
همایش به سوی همسایگان خدا همزمان با روز جوان برگزار می شود|
تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (ع) و همزمانی با میلاد حضرت علی اکبر که به روز جوان نامگذاری شده است، اقدام به برگزاری همایش جشن بشر دوستانه ای با عنوان "به سوی همسایگان خدا" در تاریخ اول شهریور ماه برگزار خواهد کردبر اساس گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در این همایش از 5 هزار نفر از اعضای کاروان نیکوکاری که در سال جاری به مناطق محروم اعزام شدند و اعضایی که در مناسبت های مختلف نظیر روز ملی اهدای خون، روز مبارزه با موادمخدر و هفته منابع طبیعی در راستای اهداف بشر دوستانه این سازمان عمل می کنند.
همچنین از جوانان خلاق، توانمند و بااراده که دست به اختراعاتی در راستای اهداف جمعیت هلال احمر و رفع نیاز جامعه زده اند و نیز از بشر دوستان مبتکر و جوانان عضوی که ارائه دهنده طرح های ابتکاری و بشر دوستانه باشند، تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.
همایش های‌ ملی جوان الگو وجوان انتظار در استان همدان برگزار می شود
سازمان ملی جوانان استان همدان به مناسبت بزرگداشت روز دولت و جوانان، همایش های ملی "جوان الگو" و "جوان انتظار" را با مشارکت سایر دستگاه های مرتبط و تشکل های جوانان برگزار می‌کند.
بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت روز دولت و جوانان، همایش "جوان الگو" با محوریت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همایش "جوان انتظار" با توجه به تقارن میلاد حضرت ولی عصر(عج) و هفته جوان، در استان همدان برگزار می‌شود.
انتخاب جوانان نمونه کشور و روز جوان
سازمان ملی جوانان روز تولد حضرت علی‌اکبر (علیه السلام) را به عنوان روز جوان انتخاب و ستاد ویژه‌ای را به منظور تبیین نهادینه سازی این روز ایجاد کرده است.
ستاد مذکور چند کمیته مختلف و در راستای اهداف سازمان، به ظرفیت سنجی از نهاد‌ها به منظور بهره‌گیری از امکانات آنها مبادرت می‌نماید.
معیار انتخاب جوانان نمونه
کمیته پیام ستاد بزرگداشت روز جوان، انتخاب جوانان نمونه کشور را با یک نگاه رنگین‌کمانی به تمام طیف‌های جوان کشور و نه قشر خاص در دستور کار خود قرار داده که معیار مورد نظر حول شخصیت حضرت علی‌اکبر(ع) بوده و به این منظور با تمامی نهاد‌های مرتبط جهت معرفی افراد برتر تعاملاتی صورت گرفته است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

Powered by TayaCMS