دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

45کلاس آموزش قرآن در جنوب شهرستان کرج برگزار شد.

No image
45کلاس آموزش قرآن در جنوب شهرستان کرج برگزار شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج از برگزاری 45 کلاس آموزش قرائت و مفاهیم قرآن در جنوب شهرستان کرج در شش ماهه اول سال 87 خبر داد.
جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج اظهار داشت: این کلاسها در دو قسمت روخوانی و روان خوانی، سطوح یک تا سه و مفاهیم قرآن، سطوح یک تا چهار از سوی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج و با همکاری موسسات و مراکز قرآنی مردمی تحت پوشش برگزار شد.
وی ادامه داد: 944 نفر قرآن آموز، اعم از خواهر و برادر در کلاسهای یادشده شرکت داشتند و به قبول شدگان آزمون پایانی کلاسها پایان نامه مربوطه اهداء شد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج در خصوص کلاس روخوانی و حفظ قرآن، ویژه گروههای سنی پیش دبستانی در جنوب کرج نیز بیان داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری با هماهنگی با 15 موسسه و مرکز آموزش قرآنی مردمی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی جنوب شهرستان کرج، از دختران و پسران مقطع پیش دبستانی جهت شرکت در کلاسهای روخوانی و حفظ قرآن ثبت نام به عمل آمده است.
قلی پور افزود: در حال حاضر، 864 نفر از دختران وپسران مقطع پیش دبستانی در قالب 48 کلاس در برنامه های از پیش تعیین شده شرکت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این کلاسها از سوی دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی جنوب کرج به واجدین شرایط، گواهینامه حفظ 26 سوره یا جزء سی کامل قرآن اهداء خواهد شد.
 
 
 

 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان ʆ) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان (6) نقش امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در فتح ایران

این نوشتار در نقد سلسله مقالاتی است که فتح ایران توسط اعراب مسلمان را یکی از مقاطع تلخ تاریخ معرفی نموده‌اند.
راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
Powered by TayaCMS