دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تأمین محتوای دینی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود

No image
تأمین محتوای دینی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با تشریح برنامه های آینده این مرکز، گفت: تأمین محتوای دینی رسانه در قالب کتاب و نشریه از فعالیتهای مهم این حوزه است که با جدیت پیگیری می‌شود تا برنامه‌های این رسانه از محتوای غنی و ارزشمندی برخوردار باشند.
حجت الاسلام هادی صادقی رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده این مرکز اظهار داشت: برخی از برنامه‌ها به منظور تأمین نیازهای محتوای دینی رسانه است که این محتوای دینی، در قالب کتاب‌ها و نشریات تولید می‌شوند و مخاطب از آن استفاده می‌کند.
رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در ادامه از برگزاری همایش " دین و رسانه " در اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: همایش اصلی دین و رسانه اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و قرار است مکمل همایش مذکور همایش فرعی" سکولاریزم و تلویزیون" اسفند ماه برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را مطالعات نظری حوزه دین عنوان کرد و گفت: این همایش به عنوان مقدمه ای برای ورود به دین و رسانه لازم است.
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: قرار است همایش بین المللی "دین و رسانه" با مشارکت چند سازمان و نهاد چون دانشکده صدا و سیما، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه تهران و مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود که فراخوان آن تا دو یا سه هفته دیگر اعلام می‌شود.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

هویت زنانه در تندباد تاریخ

هویت زنانه در تندباد تاریخ

✍️ سعید احمدی
سگ کی؟

سگ کی؟

✍️ سعید احمدی 
کارهای کثیف

کارهای کثیف

✍️ سعید احمدی 
الهیات جنگ...

الهیات جنگ...

یادداشت

پر بازدیدترین ها

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

تحقیقات نشان می دهد، با توجه به تغییرات و نوسانات هورمونی بدن در دوران بارداری، تغییراتی در اخلاق و حالات احساسی مادران باردار رخ می دهد که این موضوع امری طبیعی است.
No image

آسیب شناسی نظری، عملی و مدیریتی از عوامل ارتقاء کیفی فعالیتهای دینی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتها و راهکارهای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را یادآور شد و ضمن تشریح آسیبهای نظری، عملی و مدیریت تبلیغ، بر چگونگی شکل گیری روش تبلیغ به منظور تأثیر گذاری تأکید کرد و گفت: رفع نواقص در شبکه بزرگ تبلیغ به حضور گسترده نسل جوان منتهی می شود.
Powered by TayaCMS