دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

ستاد دهه فجر شهرستان مه ولات تشکیل شد

No image
ستاد دهه فجر شهرستان مه ولات تشکیل شد
گروه اجتماعی: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد دهه فجر شهرستان مه ولات تشکیل شد. به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه خراسان رضوی، در جلسه‌ای که به همین منظور در محل سالن اجتماعات شهرستان مه ولات برگزار شد، حجت‌الاسلام «بهمنی»، امام جمعه این شهرستان، با اشاره به تقارن ماه محرم و صفر و دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار بهره‌گیری مطلوب از این مناسبت‌ها شد. وی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی تخریب خدمات دولت نهم را در دستور کار خود دارند، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات انجام شده توسط دولت نهم عنوان کرد. سید «حمید موسوی»، فرماندار شهرستان مه ولات نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت تلاش و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی، از همه مسئولان خواست تا در بهره گیری از توان و امکانات خود در برگزاری مراسم دهه فجر نهایت همکاری را داشته باشند. وی افزود: دهه فجر متعلق به همه ملت آزاد ایران است و باید در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب از مشارکت همه مردم بهره جست. در این جلسه مسئولان ادارات و نهادها نیز به بیان مطالب و نقطه‌نظرات خود در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر پرداختند. در این جلسه مقرر شد ستاد دهه فجر شهرستان در قالب کمیته‌های فرهنگی و هنری، بانوان، تربیت بدنی، مالی و پیشتیبانی، تبلیغات و ارزیابی عملکرد، فعالیت کند. همچنین تجدید میثاق با امام و شهیدان، افتتاح پروژه‌های سفر ریاست جمهوری، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در شهرستان مه ولات خواهد بود. شیعه‌نیوز

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

ترجمه «خلاصه تعالیم اسلام» نوشته علامه طباطبایی به ایتالیایی

ترجمه «خلاصه تعالیم اسلام» نوشته علامه طباطبایی به ایتالیایی

خبرگزاری فارس: کتاب «خلاصه تعالیم اسلام» اثر علامه محمدحسین طباطبائی به تازگی توسط انتشارات بین‌ا‌‌لمللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان ایتالیایی ترجمه و منتشر شد.
Powered by TayaCMS