دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

انتشار ماهنامه "زمانه" ویژه نقد بهائیت

No image
انتشار ماهنامه "زمانه" ویژه نقد بهائیت شصت و یکمین شماره از ماهنامه اندیشه و تاریخ سیاسی ایران معاصر "زمانه" ویژه نقد بهائیت در 112 صفحه منتشر شد.
در سرمقاله این شماره از ماهنامه "زمانه" آمده است: فرقه بهائیت از جمله مسلک‌های سست و بی بنیاد است که از سویی فاقد اصول، معیارها و ملاک‌های دینی قوی و مستند است و از سوی دیگر فاقد پیشینه سیاسی و تاریخ قابل دفاع برای رهبران و بنیان گذاران خود.
در گفتگوی این شماره از ماهنامه که با دکتر سید سعید زاهد زاهدانی، عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و دارای دکترای جامعه‌شناسی از انگلستان، بر موضوع بهائیت: تقابل با اقتدار ملی ایران بحثی صورت گرفته است.
از عناوین مقالات این شماره از زمانه می توان به روزشمار بهائیت، بهائیت از دیدگاه محققان ایرانی، بهائیت و اسرائیل: پیوند دیرین و فزاینده، امام خمینی و شگردهای امپریالیسم، بررسی انتقادی چند شعار بهائیت اشاره کرد.
خاتمیت: نفی مسلک باب و بهاء، بهائیت در آینه اسناد، هشت بهشت ادعا نامه فرقه ازلی علیه بهائیت از دیگر عناوین این جریده هستند.
در پایان این نشریه چکیده ای از مقالات به زبان انگلیسی منتشر شده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن

در این بخش "شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن" با موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بررسی می شود.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
Powered by TayaCMS