دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

80 درصد از سرطانها در سن 50 سال به بالا بروز می کند

No image
80 درصد از سرطانها در سن 50 سال به بالا بروز می کند بسیاری افراد تصور می کنند سرطان مخصوص سنین پیری است و در جوانی و میانسالی به آن فکر نمی کنند و به همین دلیل از انجام آزمایشات کلی و دقیق به منظور تشخیص نیز خودداری می کنند.
بنابر همین گزارش طبق آمار 60 درصد زنان بریتانیایی از افزایش احتمال ابتلا به سرطان با افزایش سن بی اطلاعند.
بنابر مطالعه‌‌ای که محققان انگلیسی بر روی 1000 زن انجام دادند، مشخص شد از هر ده نفر، شش زن از احتمال بروز سرطان ها با افزایش سن آگاه نیستند و نمی دانند که 80 درصد از کل موارد ابتلا به سرطان در سنین بالای 50 سال اتفاق می افتد.
در این میان سرطان سینه و پروستات ممکن است حتی در مواردی کمی زودتر از 50 سالگی نیز ایجاد شود که با تشخیص به موقع قابل درمان است.
لازم به ذکر است که بسیاری از افراد بالای 70 سال تست های مربوط به سرطان را از ترس اینکه مبادا مبتلا شده باشند انجام نمی دهند.
متخصصان هشدار می دهند، در صورتی که تشخیص به موقع انجام شود می توان بسیاری از انواع سرطان ها را به طور کامل درمان کرد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
Powered by TayaCMS