دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی گفت: 10 درصد از مراکز اقامتی و هتلهای کشور بصورت داوطلبانه ، براساس استاندارهای بین المللی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.
ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی
ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی گفت: 10 درصد از مراکز اقامتی و هتلهای کشور بصورت داوطلبانه ، براساس استاندارهای بین المللی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.

اکبر فرهیخته در گفتگو با خبرنگار مهردرخصوص رعایتاستانداردهای جهانی در ارائه خدمات در بخشهای مختلف گردشگری،افزود:از 120 نوع خدماتی که برای گردشگران لازم است با توجه به محدودیت محصول در ایران، تنها بخش کمی ارائه می شود.

وی ادامه داد: استاندارد اقامت به طور متوسط 3و نیم تا 4 روز است اما در حال حاضر با توجه به نوع خدمات مدت اقامت در هتل برای گردشگران ما2 شب است به همین دلیلبراساس برنامه ریزیهای به عمل آمده ، افزایش کیفیت ارائه خدماترا همراه باافزایش مدت اقامت در دستور کار داریم.

وی گفت: در10 درصد از هتلها بصورت داوطلبانه خدمات استاندارد به گردشگران ارائه می شود و 10 درصد از هتلها نیزبرای ارائه خدمات استاندارداعلام آمادگی کرده اند.

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: طرح استاندارسازی خدمات مورد نیاز گردشگران برای مدت 2 سال تدوین شده که در سال اول یعنی تا 15 تیرماه سال 87 ، این طرح بصورت داوطلبانهو در سال دوم نیز بصورت اجباری در تمامی مراکز اقامتی اجرایی خواهد شد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

دروغگويى زياد

No image

ننگ و عاری

No image

ياوه‏گويى بسيار

No image

پرگويى

No image

زیادی لغزشها

Powered by TayaCMS