دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دفتر ادبیات مقاومت و پایداری در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

No image
دفتر ادبیات مقاومت و پایداری در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد نخستین دفتر ادبیات مقاومت و پایداری در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
دبیر ستاد سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی ‌در حوزه‌ی هنری کشور و مسؤول واحد شفاهی دفاع ‌مقدس در حاشیه‌ی راه‌اندازی این دفتر به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی، مقاومت و مظلومیت مردم جنگ‌زده که بدون هیچ‌ اعتراض و ناله‌ای زندگی می‌کردند، باید برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، آشکار شود.
حجت‌الاسلام سعید فخرزاده افزود: ظرف وجودی واقعیت بیرونی دوران دفاع بیش‌تر از ظرف تأثیرگذاری آثار یک داستان‌نویس است که اثر خود را ویرایش و آرایش کند. حماسه‌ی بزرگ دفاع مقدس مشابه‌سازی نشده؛ چراکه مطالعه‌ی جنگ عمیق نبوده و زوایای گوناگون دفاع مقدس برای هنرمندان و علاقه‌مندان مکشوف نشده است.
به گفته‌ی او، دفتر ادبیات مقاومت و پایداری در زمینه‌های خاطره‌نویسی و تحقیق دفاع ‌مقدس در سطح ادبی فعالیت می‌کند.
محمدرضا سمیع - مسؤول واحد ادبیات مقاومت و پایداری حوزه‌ی هنری چهارمحال و بختیاری - نیز ضبط و ثبت اسناد انقلاب به صورت شفاهی و ارائه‌ی آن‌ها را به هنرمندان برای تولید آثار هنری و ادبی، از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی دفتر ادبیات مقاومت و پایداری دانست.
او همچنین گفت: فرهنگ جبهه را برای دستیابی به عدالت، مهرورزی، صیمیت و وحدت ملی باید گسترش داد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

پر بازدیدترین ها

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

این کتاب به بیان بایسته های اخلاقی و معنوی, شرایط موفقیت در تبلیغ دینی و ویژگی های عملی و اخلاقی مبلغان پرداخته است.
Powered by TayaCMS