دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

شهر مجازی ایده های شهروندی راه اندازی شد

No image
شهر مجازی ایده های شهروندی راه اندازی شد شهر مجازی ایده های شهروندی بامشارکت پایگاه اطلاع رسانی مرکزنظارت همگانی ‪۱۸۸۸‬به همت فرهنگسرای تفکر راه اندازی شد.
مسئول روابط عمومی این فرهنگسرا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: شهر مجازی ایده های شهروندی به منظور جمع آوری ایده های شهروندی، نظرات و طرح‌ها برای کمک به مدیریت شهری راه اندزای شد.
"وفا برهانی" افزود: شهروندان از امروز(ششم آبان ماه) می‌توانند ایده‌ها و نظارت خود را به آدرس اینترنتی‪info.ideha. www‬ارسال کنند.
وی ادامه داد: محیط زیست، بهداشت و سلامت،حمل و نقل وترافیک، عمران و توسعه شهری، خدمات شهری، تفریح و اوقات فراغت، آثار و ابنیه تاریخی، مناسبت ها، گردشگری، آسیب های اجتماعی، فضاهای فرهنگی و غیره ازمحورهای اختصاصی تعریف شده در شهر مجازی برای دریافت ایده های شهروندی است.
وی ادامه داد: از بین ایده های ارایه شده بهترین‌ها انتخاب و به صورت دوره ای به بهترین ایده‌ها جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
مسئول روابط عمومی فرهنگسرای تفکر گفت: بااجرای این طرح، ایده های شهروندان تهرانی درحوزه های مختلف دینی و مذهبی،فرهنگی،اجتماعی جمع آوری وبه مدیریت شهری در راستای مدیریت بهتر شهری کمک خواهد کرد.
برهانی،پاسخ به نیاز شهروندان،بهبود مدیریت شهری، توجه مدیریت کلان به نظرات شهروندان، تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در اداره شهر و ارتقای سطح مشارکت خلاقانه مردم درحوزه مدیریت شهری را از اهداف راه اندزای این شهر مجازی اعلام کرد.
وی ادامه داد: برای فعال شدن این بانک وب سایت، صندوق پستی و خط تلفن ویژه راه اندازی شد.
به گفته برهانی، ضرورت تشکیل این شهرمجازی برای تجمیع ایده های شهروندان در شهرداری لازم به نظر می‌رسید.
برهانی ادامه داد: در حقیقت شهر مجازی ایده های شهروندی برای دسترسی شهروندان و ترغیب آنها برای ارایه ایده‌ها تاسیس شد.
وی افزود: همزمان با یکصدمین سالگرد بلدیه تهران از یکصد نفر ازصاحبان ایده های برتر تجلیل خواهد شد.
وی اظهارداشت:در شهر مجازی علاوه بر دریافت ایده های شهروندان تهرانی قسمت‌هایی برای نظران شهروندان درخصوص ایده های ارایه شده همشهریان درنظر گرفته شده تا به نوعی یکی نظر سنجی اینترنتی در خصوص کم و کیف ایده های ارایه شده صورت گیرد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

پر بازدیدترین ها

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

این کتاب به بیان بایسته های اخلاقی و معنوی, شرایط موفقیت در تبلیغ دینی و ویژگی های عملی و اخلاقی مبلغان پرداخته است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.
Powered by TayaCMS