دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نشست‌های جامعه‌‌شناسی علم و معرفت برگزار می‌شوند

No image
نشست‌های جامعه‌‌شناسی علم و معرفت برگزار می‌شوند از سوی انجمن جامعه‌شناسی ایران برنامه‌های نشست‌ها و سخنرانی‌های علمی گروه جامعه‌‌شناسی علم و معرفت اعلام شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین نشست از سلسله نشست‌های گروه جامعه‌شناسی علم و معرفت نشست "چشم‌انداز و سنجش و ارزشیابی آموزشی" با سخنرانی محقق معین در روز دوشنبه 19 آذر ماه از ساعت 17-15 در محل انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود.
نشست "کنش ارتباطی برای توسعه‌ سیاست‌گذاری علم و فناوری" با حضور دکتر مقصود فراست‌خواه و اسماعیل خلیلی در روز دوشنبه 10 دی‌ماه از ساعت 12-9 در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، نشست "بررسی و نقد رویکردهای جامعه‌شناختی در آینده‌اندیشی" با سخنرانی دکتر علی پایا،‌ دکتر قانعی‌راد در روز یکشنبه 16 دی ماه از ساعت 18-16 در محل انجمن جامعه‌شناسی ایران، نشست "منطق سیاسی و اجتماعی علم" با سخنرانی دکتر نعمت‌الله فاضلی در روز چهارشنبه 12 دی‌ماه از ساعت ساعت 18-16 در محل انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار می‌شود.
نشست "همترازخوانی در مجلات علمی" با سخنرانی آیت‌الله میرزایی در روز دوشنبه 17 دی‌ماه 1386 ساعت 12-10 از ساعت در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور؛ نشست " مسائل اجتماعی علم در ایران (با تأکید بر رویکرد سازه‌گرایی)" با حضور دکتر سعید معیدفر و دکتر سید یعقوب موسوی در روز دوشنبه 24 دی‌ماه از ساعت ساعت 12-9 در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

پر بازدیدترین ها

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
کتاب سازمان‌های مردم نهاد

کتاب سازمان‌های مردم نهاد

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه‌های لازم نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی‌دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان‌های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان‌های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان‌های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام‌های دینی است.
کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

کتاب اخلاق و آداب در تبلیغ

این کتاب به بیان بایسته های اخلاقی و معنوی, شرایط موفقیت در تبلیغ دینی و ویژگی های عملی و اخلاقی مبلغان پرداخته است.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.
Powered by TayaCMS