مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
شرح اثولوجیا یا اصول الحکم
12 مهر 1394, 19:44
شرح اثولوجیا یا اصول الحکم
متنی برای این بخش در حال حاضر وجود ندارد. در صورتی که در مورد این عنوان اطلاعی در دست دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
شرح اثولوجیا یا اصول الحکم
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
شرح اثولوجیا یا اصول الحکم
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
موضوع نامشخص
مولف
علی حکیم (آقا علی حکیم)
12 مهر 1394, 16:26
جدیدترین ها در این موضوع
روایتی ناتمام از مکتب اصفهان ; نگاهی به سریال روشنتر از خاموشی
از میان کارهای تلویزیونی حسن فتحی، مجموعه روشنتر از خاموشی که به شرح زمانه و اندیشه ملاصدرا میپردازد، چندان اسباب شهرت این کارگردان نیست. با آنکه زمان پخش سریال نامناسب نبود و با آمدن شبکه IFilm هم پخش آن به دفعات تکرا شد، اما این سریال همواره در قیاس با همنژادان خود- یعنی شب دهم، مدار صفر درجه و البته پهلوانان نمیمیرند- کمرنگ و مهجور مانده است!
30 آبان 1396, 8:39
منحنی فرهنگ در مسابقه خنداننده شو
خندوانه هر چند وقت یک بار دچار رکود میشود و در رقابت با همسایهاش در شبکه نسیم (دورهمی) گاهی بالا رفته و گاهی پایین میافتد و این خودش موضوعی مستقل برای تحلیل است. اما هدف این متن تمرکز بر قسمت خنداننده شو این برنامه بوده و تحلیل محتوای خندوانه و نقادی رفتار مجری و مبتکر آنرا شاید در جایی دیگر دنبال کنیم.
9 آبان 1396, 7:44
کمپانی خنداننده ها، سهامی عام ; نگاهی دوباره به خندوانه
خندوانه یکی از عجیب ترین پدیدههای رسانهای کشور است که در عرض سه سال حضور نسبتا مداوم خود به یکی از پر طرفدارترین برنامههای تاریخ تلویزیون ایران بدل شده است. تنها برنامههایی مانند خبر ساعت 14 یا خبر بیست و سی را از حیث جذب مخاطب بتوان با این برنامه مقایسه کرد که البته همه میدانیم که این مقایسه از جنس قیاس مع الفارق است.
26 مهر 1396, 9:58
از سرمایه میخوریم ; نگاهی به سریال زیر پای مادر
سریال زیر پای مادر از سری چندگانههای تلوزیون است که میکوشد مضمون خانواده را مد نظر خود قرار دهد. با مراجعه به حافظه خود به عنوان مخاطب برنامههای تلوزیونی میتوان به سادگی دریافت که موضوع بسیاری از سریالها و مجموعههای تلوزیونی در یکی دو دهه اخیر خانواده است.
26 مهر 1396, 9:55
هویت چهل تکه و بحران مدنیت؛ تفسیری بر سبک زندگی در پاورچین
پاورچین آغازی بر طنزهای دنبالهدار (یا به اصطلاح جریانساز) دهه هشتاد بود که تاثیر آن در نقطه چین ادامه یافت و البته در شبهای برره به اوج رسید. طنزی پراستعاره که ذهن مخاطب را در تعمیم دادن آزاد میگذاشت.
29 شهریور 1396, 13:24
پر بازدیدترین ها
سریعتر، کوئنتین، هیجان هیجان! | نقدی بر اثر جانگو رها شده
«تارانتینو» قهرمان نهایت بهره برداری در فیلم است. او عناصر خود را در فیلم میکارد و با جاه طلبی تمام آنها را تا بالاترین مرحله، بازسازی و اصلاح میکند. به همین دلیل است که در لیست فروش فیلم در دو هفته اول اکران، فیلم جانگو با فروش ۲۰ میلیون دلار در رده اول قرار میگیرد.
25 بهمن 1391, 0:0
منحنی فرهنگ در مسابقه خنداننده شو
خندوانه هر چند وقت یک بار دچار رکود میشود و در رقابت با همسایهاش در شبکه نسیم (دورهمی) گاهی بالا رفته و گاهی پایین میافتد و این خودش موضوعی مستقل برای تحلیل است. اما هدف این متن تمرکز بر قسمت خنداننده شو این برنامه بوده و تحلیل محتوای خندوانه و نقادی رفتار مجری و مبتکر آنرا شاید در جایی دیگر دنبال کنیم.
9 آبان 1396, 7:44
مفهوم شادی در خندوانه
موضوع برنامه خندوانه، خنده است. این برنامه یکی از اولین محصولات شبکه نسیم بود. شبکه ای که اساساً برای خندیدن به وجود امده بود. با راه اندازی برنامه خندوانه خیلی زود مشخض شد که شبکه نسیم می تواند یکی از قدرتمندترین شبکه های سیما باشد.
13 تیر 1395, 12:43
ساخت برنامه خیریه یا سرک کشیدن به حریم شخصی؛ چالش رضایت یا اکراه مهمان در ماه عسل
ماه عسل سالی یک بار و درست موقع ماه رمضان که انتظار کاسته شدن از تنشهای فرهنگی و چشم امید به مهربان شدن همه و از جمله صاحبان صدا و تصویر و قلم با یکدیگر افزایش مییابد به موضوعی برای مجادله تبدیل میشود. به گواهی همان مشاهداتی که سالانه یک بار به تکرار مینشینند، مجری و تهیه کننده این مجموعه نیز ارتباط دوستانهای با منتقدان خود برقرار نمیکنند.
30 مرداد 1396, 20:51
وصل و فصل؛ مقایسه دیوار به دیوار با اجاره نشینها
مجموعه دیوار به دیوار طنزی گیرا، کنایهپرداز و قابل تحلیل است. پیداست که هم بازی شدن چندین بازیگر مطرح(در عین موفقیت کارگردان در بازیگردانی مجربهای سینما و تئاتر ایران) بر جذابیت و ظرافت کار میافزاید. همچنان که کنار هم نشستن اجباری چند خانواده ایرانی در یک ساختمان اعیانی از موضوعاتی است که تحلیل وجوه نمادین آن، منتقدان را به خوانش استعاری از اثر دعوت مینماید.
4 تیر 1396, 18:0
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS