دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

رسانه‌ها الگویی مؤثر در ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب هستند

No image
رسانه‌ها الگویی مؤثر در ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب هستند
مدیر شبکه العالم با یادآوری تأثیرگذاری بالای رسانه ها به ویژه تلویزیون، گفت: رسانه ها الگویی مؤثر در بهبود عفاف و حجاب در جامعه محسوب می شوند. به گزارش خبرگزاری هر، نوید بهروز مدیر شبکه العالم در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب "نور" یادآور شد: تمامی رسانه ها اعم از سینما و تلویزیون و مطبوعات که مخاطبین اصلی و عموم مردم هستند اثرگذاری مثبت یا منفی بسیار بالایی دارند و می توانند به عنوان الگویی مؤثر جهت بهبود عفاف و حجاب در جامعه مطرح باشند. وی در مورد الگوسازی صحیح رسانه ها گفت: ارائه الگوی متناسب با عرف جامعه در زمینه عفاف و حجاب از سوی مسئولان رسانه ها به طور حتم، تأثیرگذاری بالایی به دنبال خواهد داشت. بهروز در زمینه رفتار و پوشش مجریان و گویندگان تلویزیونی و تأثیر آنان بر مخاطبان تصریح کرد: مجریان و گویندگان هرقدر خبری خوب و مفید ارائه دهند اما ظاهر خوب و عالی نداشته باشند نمی توانند تأثیر زیادی بر مخاطب بگذارند. وی برخورد فیزیکی با مسئله حجاب را رد کرد و افزود: به طور حتم برخورد فیزیکی با حجاب نتیجه معکوس دارد چرا که با پرداختن به آموزش و ارائه الگوهای صحیح چون حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) به دختران در کنار فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی و تهذیب نفس بسیار مؤثرتر خواهد بود. منبع: مهرنیوز

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

هویت زنانه در تندباد تاریخ

هویت زنانه در تندباد تاریخ

✍️ سعید احمدی
سگ کی؟

سگ کی؟

✍️ سعید احمدی 
کارهای کثیف

کارهای کثیف

✍️ سعید احمدی 
الهیات جنگ...

الهیات جنگ...

یادداشت

پر بازدیدترین ها

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

تحقیقات نشان می دهد، با توجه به تغییرات و نوسانات هورمونی بدن در دوران بارداری، تغییراتی در اخلاق و حالات احساسی مادران باردار رخ می دهد که این موضوع امری طبیعی است.
No image

آسیب شناسی نظری، عملی و مدیریتی از عوامل ارتقاء کیفی فعالیتهای دینی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتها و راهکارهای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را یادآور شد و ضمن تشریح آسیبهای نظری، عملی و مدیریت تبلیغ، بر چگونگی شکل گیری روش تبلیغ به منظور تأثیر گذاری تأکید کرد و گفت: رفع نواقص در شبکه بزرگ تبلیغ به حضور گسترده نسل جوان منتهی می شود.
Powered by TayaCMS