دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

روز جهانی استاندارد

استانداردها امروزه مفهوم توسعه بازار جهانی هستند.
روز جهانی استاندارد
روز جهانی استاندارد

روز جهانی استاندارد :

استانداردها امروزه مفهوم توسعه بازار جهانی هستند. استانداردها در بازار جهانی امروز در واقعویژگیهای بهینه و حداقل های کیفیترا در محصولات، خدمات، سیستم ها، روشها و موادتعیین می کنند. هنگامی که استانداردها در گستره بین المللی موردپذیرش واقع می شوند، قادرند به توسعه بازارهای جهانی برای کالاها وخدمات که بر کیفیت یکپارچه و اعتماد مصرف کننده متکی هستند، صورت تحقق ببخشند. استــانداردها زبان فنی هستند که تمامی حرفه های جهان برای تولید کالاها، خدمات و سیستم ها، ازآنها بهره می گیرند و از آنجایی که هر حرفه ای در هر نقطه ای که باشد قابلیت درک این زبان را دارد، از این رو، کالاها و خدمات تولیدی برپایه این زبان هرجا که تولید شوند کیفیتی یکسان خواهند داشت. استانداردها ممکن است در پی دستیابی موضوعهای گوناگون همانند تضمین سلامتی و اجرای آن باشند، لیکن طبیعت بنیادین واساسی آنها نیل به یک ساختار فنی مشترک برای تولید کالاها، خدمات و سیستم ها در مکانهای مختلف از طریق ایجاد عوامل معین است.در همین راستا، پایه ریزی برای ایجاد اعتماد مشترک جهت تبادل کالاها و خدمات میان خریدار و فروشنده در بازار جهانی با بکارگیری استانداردها و آزمونهای یکسان می تواند روشمشخصی در این زمینهباشد . استاندارد های جهانی ایزو و هچمنین ای سیری درایران تا حدود زیادی می تواند خلا ناشی از عدم هماهنگی در استانداردها را جبران نماید .

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

هویت زنانه در تندباد تاریخ

هویت زنانه در تندباد تاریخ

✍️ سعید احمدی
سگ کی؟

سگ کی؟

✍️ سعید احمدی 
کارهای کثیف

کارهای کثیف

✍️ سعید احمدی 
الهیات جنگ...

الهیات جنگ...

یادداشت

پر بازدیدترین ها

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

استرس زنان در اوایل بارداری طبیعی است

تحقیقات نشان می دهد، با توجه به تغییرات و نوسانات هورمونی بدن در دوران بارداری، تغییراتی در اخلاق و حالات احساسی مادران باردار رخ می دهد که این موضوع امری طبیعی است.
No image

آسیب شناسی نظری، عملی و مدیریتی از عوامل ارتقاء کیفی فعالیتهای دینی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتها و راهکارهای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را یادآور شد و ضمن تشریح آسیبهای نظری، عملی و مدیریت تبلیغ، بر چگونگی شکل گیری روش تبلیغ به منظور تأثیر گذاری تأکید کرد و گفت: رفع نواقص در شبکه بزرگ تبلیغ به حضور گسترده نسل جوان منتهی می شود.
Powered by TayaCMS