دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم

No image
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم دبیر اجرایی همایش نکوداشت برترین های تبلیغ در این همایش، به تبیین نیازهای تبلیغی پرداخت و گفت: برای پاسخ گویی جامع و کامل به نیازهای روز جامعه، نیازمند تخصص گرایی در عرصه تبلیغ هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا اسکندری، دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ، 23 خردادماه، در مراسم تجلیل از برترین‌های تبلیغ در عرصه جوانان، گفت: آشناسازی عموم مبلغان با شاخصه‌ها و معیارهای تبلیغ کارآمد، ارائه الگو در عرصه‌های مختلف تبلیغی به مبلغان جوان و بهره‌گیری از تجارب چهره های موفق تبلیغی درچرخه مدیریت تبلیغ؛ از اهداف برگزاری این همایش است.
وی تخصص‌گرایی در امر تبلیغ را از محورهای مهم برنامه ریزی‌های آینده عنوان و خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای مختلف جامعه، مبلغان دینی احتیاج به مطالعه، ساماندهی و تخصص‌گرایی دارند.
حجت الاسلام اسکندری با بیان این‌که چهل شاخص، ملاک‌های انتخاب مبلغین برتر لحاظ شده بود، اظهار داشت: انتخاب محتوای مناسب با محوریت قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و نیز حسن رفتار و چگونگی سیره عملی مبلغان دو محور با اهمیت در انتخاب برترین‌ها بوده است.
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ در ادامه افزود: در این دوره حدود 1100 نفر از مبلغانی که در این عرصه فعالیت می‌کردند، شناسایی و در نهایت 125 نفر از برادران و 21 نفر از خواهران در سه سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با عنوان مبلغ برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به زمان دو روزه برگزاری این نکوداشت بیان کرد: این همایش در روز اول با برپایی شش کارگروه مختلف به مسائلی چون شیوه‌ها و روش‌های تبلیغ، نیازهای جوانان و بررسی محتوای تبلیغ در عرصه جوانان، پرداخت که تلاش داریم، نتایج آن به صورت مکتوب در اختیار مبلغان قرار بگیرد.
حجت الاسلام اسکندری در پایان تصریح کرد: بررسی وضع موجود و حرکت برای رسیدن به شرایط مطلوب تبلیغ، ارتقای فرهنگ دینی و تبلیغ در بین جوانان، پویا شدن زبان اسلامی، ضرورت آشنایی با دانش‌های گوناگون از جمله دستاوردهای برگزاری این کارگروه‌ها بوده است.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

تکریم مخاطب

در این بخش موضوع "تکریم مخاطب" در سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
No image

پرهیز از نقل ظنّیات

در این بخش به موضوع "پرهیز از نقل ظنّیات" در سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

بکارگیری وسایل مشروع

در این بخش به موضوع "بکارگیری وسایل مشروع" ، جهت بیان سیره تبلیغی معصومین اشاره شده است.
No image

استفاده از تمثیل و تشبیه

در این بخش با استفاده از تمثیل و تشبیه به بیان سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها

در این بخش هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها در موضوع سیره تبلیغی معصومین بررسی شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

اخلاق اجتماعی پیامبر اکرم (ص)

در این بخش اخلاق اجتماعی پیامبر اکرم (ص) در موضوع سیره تبلیغی معصومین آورده شده است.
No image

هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها

در این بخش هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها در موضوع سیره تبلیغی معصومین بررسی شده است.
No image

روش‌های تبلیغی معصومان(علیهم السلام )

در این بخش به روش‌های تبلیغی معصومان(علیهم السلام ) با موضوع سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

فضایل معصومان(علیهم السلام ) و نقش آن‌ها در تبلیغ

در این بخض به فضایل معصومان(علیهم السلام ) و نقش آن‌ها در تبلیغ در موضوع سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
No image

آگاهی نسبت به شرایط زمان و مکان

در این بخش" آگاهی نسبت به شرایط زمان و مکان" در موضوع سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
Powered by TayaCMS