دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است

No image
نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، منصور کبگانیان در نشست روسای دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه مستندات علمی ایران در ISI سال گذشته حدود هفت هزار عنوان بود، افزود: فراخوان طرح‌های کلان و ملی پژوهشی جهت ارسال به ریاست‌جمهوری در سه فاز صورت پذیرفته است، فاز اول مربوط به 60 پروژه کلان به ارزش 220 میلیارد بود که در دهم مهر به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد، فاز دوم مربوط به تعداد 50 پروژه به ارزش 350 میلیارد ریال است که 22 آبان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد و فاز سوم نیز مربوط به فراخوان وسیع و گسترده با مهلت ارسال تا تاریخ هفتم آذرماه است.
معاون پژوهشی وزارت علوم درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اظهار کرد: معیارهای ارزیابی رتبه بندی دانشگاه‌ها در بحث پژوهش 50 درصد، در بحث آموزشی 35 درصد، در بخش وجهه بین المللی 7 درصد ، امکانات سه درصد است.
وی با اشاره به اینکه معیارهای ارزیابی پژوهشی شامل کیفیت پژوهش با 15 درصد، کارایی پژوهش با 15 درصد، حجم پژوهش با 8 درصد، نرخ رشد کیفیت پژوهش با 5 درصد، نرخ رشد کارایی پژوهش با 5 درصد و جوایز با 2 درصد است، گفت: نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو، نسبت اعضای بین المللی به کل اعضای هیئت علمی و نسبت دانشجویان بین المللی به کل اعضای دانشجویان از جمله معیارهای وجهه بین المللی است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

تکریم مخاطب

در این بخش موضوع "تکریم مخاطب" در سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
No image

پرهیز از نقل ظنّیات

در این بخش به موضوع "پرهیز از نقل ظنّیات" در سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

بکارگیری وسایل مشروع

در این بخش به موضوع "بکارگیری وسایل مشروع" ، جهت بیان سیره تبلیغی معصومین اشاره شده است.
No image

استفاده از تمثیل و تشبیه

در این بخش با استفاده از تمثیل و تشبیه به بیان سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها

در این بخش هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها در موضوع سیره تبلیغی معصومین بررسی شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

اخلاق اجتماعی پیامبر اکرم (ص)

در این بخش اخلاق اجتماعی پیامبر اکرم (ص) در موضوع سیره تبلیغی معصومین آورده شده است.
No image

هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها

در این بخش هدایت‌پذیر دانستن انسان‌ها در موضوع سیره تبلیغی معصومین بررسی شده است.
No image

روش‌های تبلیغی معصومان(علیهم السلام )

در این بخش به روش‌های تبلیغی معصومان(علیهم السلام ) با موضوع سیره تبلیغی معصومین پرداخته شده است.
No image

فضایل معصومان(علیهم السلام ) و نقش آن‌ها در تبلیغ

در این بخض به فضایل معصومان(علیهم السلام ) و نقش آن‌ها در تبلیغ در موضوع سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
No image

آگاهی نسبت به شرایط زمان و مکان

در این بخش" آگاهی نسبت به شرایط زمان و مکان" در موضوع سیره تبلیغی معصومین بیان شده است.
Powered by TayaCMS