دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

پذیرش دانش‌پژوه در مقطع کارشناسی ارشد تبلیغ

No image
پذیرش دانش‌پژوه در مقطع کارشناسی ارشد تبلیغ رسا، سرویس فرهنگی ـ مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ به منظور تربیت نیروهای توانمند و متخصص در زمینه تبلیغ برای سال تحصیلی 87-88 در سطح سه دانش‌پژوه می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام عباس مقیسه، مدیر مرکز تربیت راهنمای مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ به منظور تربیت نیروهای توانمند و متخصص در زمینه تبلیغ در سطح کارشناسی ارشد با سه گرایش تبلیغ داخل کشور، تبلیغ خارج کشور و مدیریت مسجد برای سال تحصیلی 87-88 دانش‌پژوه می‌پذیرد.
وی درباره توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره اظهار داشت: مدیریت سازمان‌های دینی و فرهنگی، قدرت تبلیغ در دانشگاه‌ها، امامت جمعه و جماعت شهرهای بزرگ کشور و تخصص در امور پژوهشی تبلیغ از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این مرکز است.
حجت‌الاسلام مقیسه اتمام سطح دو تبلیغ یا دوره سفیران هدایت را از شرایط نام‌نویسی در این دوره عنوان و خاطر نشان کرد: برخورداری از صلاحیت اخلاقی و سیاسی و توانایی جسمانی، قبولی در آزمون ورودی و کسب امتیاز در مصاحبه علمی و مهارتی، تعهد به مقررات آموزشی، تلبس دائم به لباس روحانیت و حداکثر سن 34 سال از دیگر شرایط نام‌نویسی در این دوره‌های آموزشی است.
مدیر مرکز تربیت راهنما در ادامه با اشاره به مزایای گذراندن سطح سه تبلیغ گفت: اعطای مدرک رسمی سطح سه تبلیغ از سوی مرکز مدیریت حوزه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رشته‌های تخصصی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و معافیت از دروس عمومی حوزه از مزایای این دوره آموزشی است.
وی در پایان تصریح کرد: مواد آزمون ورودی دوره‌ سطح سه تبلیغ، در دو بخش عمومی شامل فقه و اصول در حد پایه نهم حوزه و اختصاصی شامل تفسیر، کلام، تاریخ معصومان(ع) و اطلاعات عمومی است.
گفتنی است، نام نویسی در دوره تربیت راهنما از بیستم بهمن آغاز و تا 28 اسفند ادامه دارد. علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی می‌توانند با در دست داشتن دو قطعه عکس، فتوکپی شناسنامه، تکمیل فرم ثبت‌نام و ارایه گواهی اتمام سطح دو تبلیغ و یا دوره سفیران هدایت از ساعت 9 تا 12 صبح به مدرسه عالی دارالشفاء و یا از ساعت 15 تا 18 عصر به مجتمع شهید صدوقی واقع در 45 متری شهید صدوقی، 20 متری فجر، 20 متری دانش و در شهرستان‌ها به مراکز تربیت راهنما و سفیران هدایت مراجعه کنند.
شایان ذکر است، آزمون ورودی دوره‌ سطح سه تربیت راهنما در روز پنج‌شنبه دوازدهم اردیبهشت، ساعت چهار بعدازظهر برگزار می شود.
منبع: رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

مطلب مکمل

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

تبلیغ تربیت گرا – جلد اول - کلیات

مخاطبین نوشته‌ی پیش‌رو دست‌اندرکاران امر تبلیغ بوده و شامل کلیات تبلیغ تربیت‌گرا می‌باشد و مبتنی بر آیات و روایات تالیف شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

تبلیغ تربیت گرا – جلد سوم - محتوای لسانی

در پژوهش‌هایی که در عرصه دانش تبلیغ انجام شده است، «محتوا» و زوایای مختلف آن مورد توجه جدی پژوهشگران قرار نگرفته است. مجموعه پیش‌رو «محتوا» را در بخش لسانی تبلیغ تربیت گرا ترسیم می‌کند.
کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب قواعد تبلیغ دین در کتاب و سنت

کتاب در سه بخش تدوين‌شده است: بخش نخست به کليات و تعريف تبليغ دين مي‌پردازد و در بخش دوم به مباني و اصول تبليغ پرداخته و درنهايت بخش سوم ويژگي‌هاي مبلّغ ديني را بررسي مي‌کند.

جدیدترین ها در این موضوع

بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان

بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان

هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روش‌های توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی

پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی

چه عواملی باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین خانواده و فرزندان می‌شود؟ اين شكاف يا گسل يا فاصله‌ای كه بين دو نسل پيش می‌آید از نظر تربيتي چه پيامدها، آسیب‌ها و عوارضی را در بر دارد؟
نسبت جهاني‌شدن و سلامت معنوي؛  چالش‌ها، فرصت‌ها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلام

نسبت جهاني‌شدن و سلامت معنوي؛ چالش‌ها، فرصت‌ها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلام

پژوهش حاضر به‌ دنبال تبيين «نسبت‌جهاني‌شدن و سلامت معنوي؛ چالش‌ها، فرصت‌ها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلامي» بوده و با توجه به عنوان و سؤال‌هاي مطروحه، پژوهش به شيوه توصيفي و از نوع تحليلِ اسنادي انجام شده است.
آسیب‌شناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی

آسیب‌شناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی

پژوهش حاضر با هدف شناسایی آسیب‌های روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌های تهران، صورت گرفته است.
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه)  و راه برون‏‌رفت از آن

چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برون‏‌رفت از آن

این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برون‌رفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.

پر بازدیدترین ها

بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان

بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان

هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روش‌های توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
بررسي تطبيقي موانع مؤثر بر ازدواج پايدار  از منظر روان‌شناسي اسلامي و انسان‌گرايي

بررسي تطبيقي موانع مؤثر بر ازدواج پايدار از منظر روان‌شناسي اسلامي و انسان‌گرايي

هدف از اين مقاله تحليلي در درجه نخست، تبيين فلسفه ازدواج، آسيب‌هاي حاصل از موانع ازدواج و تشكيل خانواده پايدار و در درجه دوم تحلیل این آسیب‌ها از ابعاد زيست‌شناختي، روان‌شناختي و جامعه‌شناختي است و درنهایت به ارائه راهکارهایی کاربردی برای رفع آنها از منظر روان‌شناسي اسلامي و انسان‌گرایان پرداخته است.
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه)  و راه برون‏‌رفت از آن

چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برون‏‌رفت از آن

این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برون‌رفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.
پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی

پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی

چه عواملی باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین خانواده و فرزندان می‌شود؟ اين شكاف يا گسل يا فاصله‌ای كه بين دو نسل پيش می‌آید از نظر تربيتي چه پيامدها، آسیب‌ها و عوارضی را در بر دارد؟
مبانی انسان‌شناختی تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی(ره)

مبانی انسان‌شناختی تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی(ره)

در این مقاله، به تبیین هفت مبنای انسانشناختی تعلیم و تربیت و کارکردهای آنها پرداخته شده است.
Powered by TayaCMS