مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
کتابى در موضوع «غیبت امام عصر»(عج)
12 مهر 1394, 19:44
کتابى در موضوع «غیبت امام عصر»(عج)
متنی برای این بخش در حال حاضر وجود ندارد. در صورتی که در مورد این عنوان اطلاعی در دست دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
کتابى در موضوع «غیبت امام عصر»(عج)
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
عرفان های کاذب و کاهش نقش دین در زندگی
2 دی 1404, 16:8
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
کتابى در موضوع «غیبت امام عصر»(عج)
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
کلام
تاریخ
مولف
عطاء الله اشرفی (آیت الله اشرفی اصفهانی)
12 مهر 1394, 16:26
جدیدترین ها در این موضوع
ماهواره و تربیت با رویکرد آگاهیبخشی
چیزی که در حوزه جنگ نرم بهعنوان ابزارآلات فرهنگی بیشتر استفاده میشود؛ بحث سینما، مطبوعات، نرمافزارهای مبتنی بر تلفن همراه مانند همین واتسآپ، وایبر، تانگو، لاین و... است.
17 آذر 1395, 8:36
روش سلبی به مثابه روش فطری در تبلیغ دینی
هدف این مقاله، بررسی ویژگیهای روش تبلیغ «سلبی» و«پرهیزی» با تکیه بر مفاهیم قرآنی «تزکیه» و« ذکر»، و مقایسه آن با روشهای «تجویزی» و «تحمیلی» در تبلیغ دینی است. با مقایسه همانندیها و ناهمانندی های این دو روش (سلبی و فطری، در برابر تجویزی و ایجابی) مشخص میشود که در رویکرد سلبی، مبلغان به جای «دیندهی» از بیرون، باید تلاش کنند تا مخاطبان با مداخله و مکاشفه خود بر مبنای اصل «دینیابی» از درون، پی به ارزشهای دینی ببرند.
17 آذر 1395, 8:35
صفات و ویژگیهای تربیتی مبلغان از منظر قرآن کریم
تبليغ در قرآن به بلاغ، بيان، تبيين آمده و بیان شده که يكي از وظايف مقدس و مهم انبياء، علماء، متفكران، دانايان و مصلحان است. با این زمینه، سؤال اساسی این خواهد بود که مبلغان برای چنین رسالت و وظیفه مهمی باید دارای چه صفات و ویژگیهایی باشند؟
17 آذر 1395, 8:35
چیستی، چرایی و چگونگی تربیت تبلیغی
معنایی که از عبارت تربیت تبلیغی به ذهن متبادر میشود، این است که یک مبلغ باید بهگونهای تبلیغ کند که حاصل آن، تحقق امر تربیت در وجود متربی باشد. پس اگر تبلیغات بهگونهای انجام شود که این مهم میسر نگردد، نمیتوان گفت که «تربیت تبلیغی» صورت گرفته است، بلکه میتوان گفت که «آموزش تبلیغی» انجام شده است.
17 آذر 1395, 8:35
ضرورت و قلمرو «فقه فرزندپروری» در تربیت دینی
فرزندپروری از ابتدای خلقت مورد ابتلای والدین بوده و سبکهای آن نیز در دهههای اخیر مورد توجهی علومِ رفتاری قرار گرفته است. فرزندپروری فقهی و ابتناء سبکی از فرزندپروری بر احکامِ فقهی، ایدهای است که نوشتار پیشرو به دنبالِ تبیینِ ضرورت و قلمرو آن است
17 آذر 1395, 8:34
پر بازدیدترین ها
اسوههای قرآنی و شیوههای تبلیغی آنان
پژوهش پیشرو، بیشتر حول محور شیوه هاى تبلیغى اسوههاى قرآنى است، در مطالعه سیره هر اسوه قرآنى به شیوهاى برجستهتر یا وجهى بارزتر برمىخوریم كه شایسته توجه و دوراندیشی بیشتری است؛
17 آذر 1395, 8:33
صفات و ویژگیهای تربیتی مبلغان از منظر قرآن کریم
تبليغ در قرآن به بلاغ، بيان، تبيين آمده و بیان شده که يكي از وظايف مقدس و مهم انبياء، علماء، متفكران، دانايان و مصلحان است. با این زمینه، سؤال اساسی این خواهد بود که مبلغان برای چنین رسالت و وظیفه مهمی باید دارای چه صفات و ویژگیهایی باشند؟
17 آذر 1395, 8:35
ضرورت و قلمرو «فقه فرزندپروری» در تربیت دینی
فرزندپروری از ابتدای خلقت مورد ابتلای والدین بوده و سبکهای آن نیز در دهههای اخیر مورد توجهی علومِ رفتاری قرار گرفته است. فرزندپروری فقهی و ابتناء سبکی از فرزندپروری بر احکامِ فقهی، ایدهای است که نوشتار پیشرو به دنبالِ تبیینِ ضرورت و قلمرو آن است
17 آذر 1395, 8:34
روش سلبی به مثابه روش فطری در تبلیغ دینی
هدف این مقاله، بررسی ویژگیهای روش تبلیغ «سلبی» و«پرهیزی» با تکیه بر مفاهیم قرآنی «تزکیه» و« ذکر»، و مقایسه آن با روشهای «تجویزی» و «تحمیلی» در تبلیغ دینی است. با مقایسه همانندیها و ناهمانندی های این دو روش (سلبی و فطری، در برابر تجویزی و ایجابی) مشخص میشود که در رویکرد سلبی، مبلغان به جای «دیندهی» از بیرون، باید تلاش کنند تا مخاطبان با مداخله و مکاشفه خود بر مبنای اصل «دینیابی» از درون، پی به ارزشهای دینی ببرند.
17 آذر 1395, 8:35
ماهواره و تربیت با رویکرد آگاهیبخشی
چیزی که در حوزه جنگ نرم بهعنوان ابزارآلات فرهنگی بیشتر استفاده میشود؛ بحث سینما، مطبوعات، نرمافزارهای مبتنی بر تلفن همراه مانند همین واتسآپ، وایبر، تانگو، لاین و... است.
17 آذر 1395, 8:36
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS