دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

اخراج تاکسی نماها و تاکسی های پنهان از تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت:تاکسی نماهایی که تنها به سوءاستفاده از مزایای تاکسیها در شهر می پردازند با برخورد تاکسیرانی مواجه شده و در نهایت اخراج می شوند.
اخراج تاکسی نماها و تاکسی های پنهان از تاکسیرانی
اخراج تاکسی نماها و تاکسی های پنهان از تاکسیرانی

اخراج تاکسی نماها و تاکسی های پنهان از تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت:تاکسی نماهایی که تنها به سوءاستفاده از مزایای تاکسیها در شهر می پردازند با برخورد تاکسیرانی مواجه شده و در نهایت اخراج می شوند.

مهندس حسین تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد:برخی از افراد،شرکت ها و سازمان ها تنها به خاطر سوءاستفاده از مزایای تاکسیها از قبیل ورود به محدوده طرح ترافیک و سهمیه بنزینآنها را در اختیار گرفته اند که تاکسیرانی ضمن شناسایی آنها توسط گشت های ویژه برخورد لازم را با این دسته از تاکسیها انجام می دهد.

ویبه ابطال بیش از 60 کارت سوخت در این خصوص اشاره کرد و افزود: کارت سوخت این دسته از متخلفان پس از شناسایی باطل می شود و پس از آنه جهت رسیدگی نهایی به هیأت انضباطی معرفی می شوند و در مورد اخراج آنها از تاکسیرانی تصمیم گیری می شود.

مدیرعامل شرکت نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: این تاکسیها بجای تردد در شهر و جابجایی مسافر یا در پارکینگها نگهداری می شوند و یا به انجام امور شخصی می پردازند که با تقویت گشت های ویژه بازرسی، شناسایی اینگونه افراد را شتاب بخشیده ایم.

مهندس تیموری تصریح کرد:بسیاری از مشکلات فعلی در تاکسیرانی به خاطر کمبود اطلاعات و آمارهای دقیق از گذشته است بطوریکه وضعیت بیش از 2هزار تاکسی در شبکه تاکسیرانی معلوم نبوده است و به نوعی این تاکسیها از نظرها پنهان شده بوده اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود:تا بحال در حدود 800 تاکسی پنهان شناسایی شده اند کهعلاوه بر ابطال کارت سوختدر مورد واگذاری تاکسیهای آنها و اخراجشان از تاکسیرانی تصمیم گیری خواهد شد.

وی از شهروندان تهرانی تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوءاستفاده،سازمان تاکسیرانی را با تماس با شماره های 33736666_33737777 و 1888 و پیام کوتاه 30004246 جهت برخورد با متخلفان مطلع سازند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

روش‌هاي نهادينه كردن معاد در تربیت دینی

روش‌هاي نهادينه كردن معاد در تربیت دینی

هدف پژوهش حاضر، بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت، در آموزه‌های دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع تطبیقی است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهند که...
روش‌های تربیتی و تبلیغی حضرت ابراهیم (ع) در قرآن

روش‌های تربیتی و تبلیغی حضرت ابراهیم (ع) در قرآن

برای ترویج یک پیام و رسالت، نیاز به راه‌های تبلیغی مؤثر و متناسب با مضمون آن پیام و برای ساختن افراد یک جامعه نیاز به روش‌های ناب و کارساز تربیتی.
تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم

تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم

تزکیه ‌‌و ‌‌تعلیم ‌‌از ‌‌مفاهیم ‌‌کلیدی ‌‌در ‌‌تعلیم‌ ‌تربیت ‌‌اسلامی ‌‌هستند ‌‌و ‌‌واژگان ‌‌اصیلی ‌‌چون ‌‌مربی ‌‌و ‌‌معلم ‌‌بر ‌‌پایه ‌‌این ‌‌دو ‌‌مفهوم ‌‌اساسی ‌‌معانی ‌‌خود ‌‌را ‌‌باز می‌یابند.‌‌ ‌‌هدف ‌‌از ‌‌پژوهش ‌‌حاضر، ‌‌روشن‌سازی ‌‌تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم، ‌‌بیان ‌‌برخی ‌‌ویژگی‌‌های ‌‌مربی ‌‌و ‌‌تفاوت‌‌های ‌‌آن ‌‌با ‌‌معلم ‌‌و ‌‌مشخص ‌‌کردن ‌‌انواع ‌‌ویژگی‌‌های ‌‌مربی ‌‌و ‌‌معلم ‌‌بر ‌‌اساس...
بیدارکردن متربی برای نماز از منظر فقه تربیتی

بیدارکردن متربی برای نماز از منظر فقه تربیتی

تربیت اسلامی ساحات مختلفی دارد که تربیت عبادی یکی از مهم‌ترین این ساحات است. یکی از مسائلی که کمابیش والدین و مربیان با آن در فرزند‌پروری مواجه هستند؛ حکمِ شرعیِ بیدار کردنِ فرزندان و متربیان برای نماز است.
بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت در آموزه‌های اسلام و مسیحیت

بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت در آموزه‌های اسلام و مسیحیت

هدف پژوهش حاضر، بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت، در آموزه‌های دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع تطبیقی است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهند که

پر بازدیدترین ها

بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت در آموزه‌های اسلام و مسیحیت

بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت در آموزه‌های اسلام و مسیحیت

هدف پژوهش حاضر، بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت، در آموزه‌های دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع تطبیقی است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهند که
تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم

تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم

تزکیه ‌‌و ‌‌تعلیم ‌‌از ‌‌مفاهیم ‌‌کلیدی ‌‌در ‌‌تعلیم‌ ‌تربیت ‌‌اسلامی ‌‌هستند ‌‌و ‌‌واژگان ‌‌اصیلی ‌‌چون ‌‌مربی ‌‌و ‌‌معلم ‌‌بر ‌‌پایه ‌‌این ‌‌دو ‌‌مفهوم ‌‌اساسی ‌‌معانی ‌‌خود ‌‌را ‌‌باز می‌یابند.‌‌ ‌‌هدف ‌‌از ‌‌پژوهش ‌‌حاضر، ‌‌روشن‌سازی ‌‌تقدم ‌‌تزکیه ‌‌بر ‌‌تعلیم، ‌‌بیان ‌‌برخی ‌‌ویژگی‌‌های ‌‌مربی ‌‌و ‌‌تفاوت‌‌های ‌‌آن ‌‌با ‌‌معلم ‌‌و ‌‌مشخص ‌‌کردن ‌‌انواع ‌‌ویژگی‌‌های ‌‌مربی ‌‌و ‌‌معلم ‌‌بر ‌‌اساس...
روش‌هاي نهادينه كردن معاد در تربیت دینی

روش‌هاي نهادينه كردن معاد در تربیت دینی

هدف پژوهش حاضر، بررسی تطبیقی روش تربیتی مبتنی بر محبت، در آموزه‌های دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع تطبیقی است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهند که...
روش‌های تربیتی و تبلیغی حضرت ابراهیم (ع) در قرآن

روش‌های تربیتی و تبلیغی حضرت ابراهیم (ع) در قرآن

برای ترویج یک پیام و رسالت، نیاز به راه‌های تبلیغی مؤثر و متناسب با مضمون آن پیام و برای ساختن افراد یک جامعه نیاز به روش‌های ناب و کارساز تربیتی.
بیدارکردن متربی برای نماز از منظر فقه تربیتی

بیدارکردن متربی برای نماز از منظر فقه تربیتی

تربیت اسلامی ساحات مختلفی دارد که تربیت عبادی یکی از مهم‌ترین این ساحات است. یکی از مسائلی که کمابیش والدین و مربیان با آن در فرزند‌پروری مواجه هستند؛ حکمِ شرعیِ بیدار کردنِ فرزندان و متربیان برای نماز است.
Powered by TayaCMS