دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

برگزاری کارگاه آموزشی سند چشم انداز بیست ساله ویژه طلاب

No image
برگزاری کارگاه آموزشی سند چشم انداز بیست ساله ویژه طلاب
حجت‌الاسلام عباس هژبر،‌ مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ‌گفت: به زودی با راه اندازی کارگاهی آموزشی، طلاب حوزه علمیه قم با سند چشم انداز بیست ساله کشور آشنا می‌شوند. وی ادامه داد:‌ هم ‌اکنون در حال برنامه ‌ریزی برای این کارگاه آموزشی هستیم و تاکنون دو جلد کتاب سند چشم انداز و فرآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره چشم انداز بیست ساله را تدوین کرده‌ایم که به زودی از زیر چاپ خارج خواهد شد. حجت‌الاسلام هژبر با بیان این‌که مبلغان این مرکز بیشترین ارتباط را با دانش ‌آموزان مدارس دارند،‌ تصریح کرد: گرچه به فرموده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدیران باید راه‌های تحقق سند چشم انداز را ترسیم کنند، ولی مبلغانی که با دانش‌‌آموزان در ارتباطند، می‌توانند بیشترین نقش را در این باره ایفا کنند. وی ادامه داد: در سال 1404، سال تحقق سند چشم انداز، جوانان دبیرستانی پست‌های کشور را به عنوان مدیران آینده در دست خواهند داشت؛ از این رو باید از هم ‌اینک با چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران آشنا باشند. مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان ضرورت و اهمیت سند چشم انداز، تاریخچه،‌ ویژگی‌های سند،‌ راهبردهای کلان و تبیین شاخصه‌های آن را از سرفصل‌های این کارگاه آموزشی اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون در حال رایزنی با برخی مراکز علمی و آموزشی کشور برای برگزاری این کارگاه آموزشی هستیم تا بتوانیم با استفاده از اساتید ماهر، کارگاه آموزشی مفیدی را برگزار کنیم. وی همچنین از برپایی نمایشگاه چشم ‌انداز بیست ‌ساله جمهوری اسلامی ایران خبر داد و در ادامه از نبود فعالیت کافی در برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها در زمینه چشم انداز انتقاد کرد. منبع خبر: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

آیت الله جوادی آملی در تفسیر آیه «یؤمنون بالغیب» در سوره بقره، با تشریح مفهوم و اقسام غیب تأکید می‌کند که اگر کسی به اصول کلّی دین که غیب است، مؤمن و معتقد نباشد، کافر است؛ خواه اصلاً غیبی را قبول نداشته باشد، مثل مادیین؛ یا غیبِ فی ‌الجمله را قبول دارند و نه بالجمله را، مثل مشرکین.
قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآنʇ)

قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآن(7)

در شش قسمت گذشته از سلسله مطالب «آثار اعمال در قرآن مجید» مباحث آثار: گناه، خودپسندی و غرور، مکر و حیله، خوردن مال حرام، دورویی و نفاق و ظلم و ستم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ظلم و ستم- آثار اعمال در قرآن ʆ)

ظلم و ستم- آثار اعمال در قرآن (6)

در قسمت‌های اول تا پنجم سلسله مقالات «آثار اعمال در قرآن»، مباحث آثار گناه، آثار خودپسندی و تکبر، آثار مکر و حیله، آثار مال حرام و آثار دورویی و نفاق در زندگی انسانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
6خصوصیت متقین در قرآن کریم

6خصوصیت متقین در قرآن کریم

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به انتشار مطالبی با عنوان «سی روز، سی‌گفتار قرآنی» برگزیده سخنان رهبر معظم انقلاب کرده است که همه روزه در طول ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.
قرآن در حق چه کسانی «مرده باد» گفته است؟

قرآن در حق چه کسانی «مرده باد» گفته است؟

زنده باد و مرده باد از مصادیق دعا و نفرین است.

پر بازدیدترین ها

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآنʇ)

قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآن(7)

در شش قسمت گذشته از سلسله مطالب «آثار اعمال در قرآن مجید» مباحث آثار: گناه، خودپسندی و غرور، مکر و حیله، خوردن مال حرام، دورویی و نفاق و ظلم و ستم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
«ماشاءالله» و «ان شاءالله» در فرهنگ قرآن

«ماشاءالله» و «ان شاءالله» در فرهنگ قرآن

قرآن کتاب زندگی است. آموزه‌های آن به گونه‌ای است که انسان به آسانی می‌تواند با بهره گیری از آن به کمال شایسته خویش دست یابد.
No image

برای درخشش خانه بخوانید

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

آیت الله جوادی آملی در تفسیر آیه «یؤمنون بالغیب» در سوره بقره، با تشریح مفهوم و اقسام غیب تأکید می‌کند که اگر کسی به اصول کلّی دین که غیب است، مؤمن و معتقد نباشد، کافر است؛ خواه اصلاً غیبی را قبول نداشته باشد، مثل مادیین؛ یا غیبِ فی ‌الجمله را قبول دارند و نه بالجمله را، مثل مشرکین.
Powered by TayaCMS