دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه

No image
تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه
حجت الاسلام سید صادق یوسفیان، معاون آموزش مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تعداد طلاب در حال تحصیل این مدرسه را 43 نفر اعلام کرد و گفت: این طلاب در پایه هفتم تا نهم، چهاردهم مهر ماه، تحصیلات علوم دینی خود را آغاز خواهند کرد.
وی همچنین از پذیرش طلاب سطح دو و سه از سوی این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تاکنون تعدادی برای شرکت در آزمون های این دو سطح نام نویسی کردند.
حجت الاسلام یوسفیان کسب امتیاز لازم در امتحان کتبی و موفقیت در آزمون شفاهی را دو معیار اصلی پذیرش طلاب در دو سطح دو و سه عنوان کرد.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) از پذیرش طلاب پایه دهم از سال آِینده خبر داد و ابراز داشت: در صورت راه اندازی امکانات اینترنت، درس تفسیر آیت الله جوادی آملی، امسال برای طلاب این مدرسه پخش خواهد شد.
وی از تجهیز کامل مدرسه به شبکه پرسرعت اینترنت و اتوماسیون اداری خبر داد و بیان داشت: اکنون برخی از امکانات سخت افزاری این برنامه تهیه شده است.
حجت الاسلام یوسفیان ضبط کلیه دروس اساتید این مدرسه را یکی از مهم ترین برنامه های معاونت آموزشی در سال تحصیلی جدید عنوان و اضافه کرد: استفاده طلاب از فایل صوتی و تصویری دروس پس از برگزاری کلاس و بهره مندی دوباره از مطالب بیان شده، یکی از مهم ترین مزایای این طرح است.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) به راه اندازی قرائت خانه مجهز در این مدرسه اشاره و تصریح کرد: توسعه و تجهیز مدرسه به شبکه اینترنت پرسرعت گامی مؤثر در استفاده طلاب از امکانات و ابزار روز پژوهشی است.
منبع: www.farsnews.ir

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

آیت الله جوادی آملی در تفسیر آیه «یؤمنون بالغیب» در سوره بقره، با تشریح مفهوم و اقسام غیب تأکید می‌کند که اگر کسی به اصول کلّی دین که غیب است، مؤمن و معتقد نباشد، کافر است؛ خواه اصلاً غیبی را قبول نداشته باشد، مثل مادیین؛ یا غیبِ فی ‌الجمله را قبول دارند و نه بالجمله را، مثل مشرکین.
قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآنʇ)

قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآن(7)

در شش قسمت گذشته از سلسله مطالب «آثار اعمال در قرآن مجید» مباحث آثار: گناه، خودپسندی و غرور، مکر و حیله، خوردن مال حرام، دورویی و نفاق و ظلم و ستم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ظلم و ستم- آثار اعمال در قرآن ʆ)

ظلم و ستم- آثار اعمال در قرآن (6)

در قسمت‌های اول تا پنجم سلسله مقالات «آثار اعمال در قرآن»، مباحث آثار گناه، آثار خودپسندی و تکبر، آثار مکر و حیله، آثار مال حرام و آثار دورویی و نفاق در زندگی انسانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
6خصوصیت متقین در قرآن کریم

6خصوصیت متقین در قرآن کریم

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به انتشار مطالبی با عنوان «سی روز، سی‌گفتار قرآنی» برگزیده سخنان رهبر معظم انقلاب کرده است که همه روزه در طول ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.
قرآن در حق چه کسانی «مرده باد» گفته است؟

قرآن در حق چه کسانی «مرده باد» گفته است؟

زنده باد و مرده باد از مصادیق دعا و نفرین است.

پر بازدیدترین ها

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

راههای رسیدن به آرامش روانی از نگاه قرآن

قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.
قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآنʇ)

قتل انسان بی گناه- آثار اعمال در قرآن(7)

در شش قسمت گذشته از سلسله مطالب «آثار اعمال در قرآن مجید» مباحث آثار: گناه، خودپسندی و غرور، مکر و حیله، خوردن مال حرام، دورویی و نفاق و ظلم و ستم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
No image

برای درخشش خانه بخوانید

«ماشاءالله» و «ان شاءالله» در فرهنگ قرآن

«ماشاءالله» و «ان شاءالله» در فرهنگ قرآن

قرآن کتاب زندگی است. آموزه‌های آن به گونه‌ای است که انسان به آسانی می‌تواند با بهره گیری از آن به کمال شایسته خویش دست یابد.
عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

عالم غیب چیست/ منکران و معتقدان عالم غیب کیستند

آیت الله جوادی آملی در تفسیر آیه «یؤمنون بالغیب» در سوره بقره، با تشریح مفهوم و اقسام غیب تأکید می‌کند که اگر کسی به اصول کلّی دین که غیب است، مؤمن و معتقد نباشد، کافر است؛ خواه اصلاً غیبی را قبول نداشته باشد، مثل مادیین؛ یا غیبِ فی ‌الجمله را قبول دارند و نه بالجمله را، مثل مشرکین.
Powered by TayaCMS