دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی

اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است.
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی
تبلیغ تربیت گرا – جلد چهارم - روش لسانی
اثر حاضر، به ترسیم روش های لسانی ارائه مفاهیم تبلیغی پرداخته است. مباحث این کتاب در ده فصل ارائه شده است. ابتدا روش تبلیغ لسانی تعریف شده و بر جایگاه روش در تبلیغ تربیت گرا تأکید شده است. سپس سه گام اصلی در روش تبلیغ لسانی معرفی شده است. در ادامه ویژگی های روش در تبلیغ لسانی، روش های مشترک در تبلیغ لسانی و روش های ممنوع در تبلیغ لسانی مطرح شده است. در فصل بعدی، روش و محوریت اجرا، روش و لحن مبلغ در تبلیغ بررسی شده است. در ادامه روش تبلیغ لسانی در گفتگو با انسان ها و در گفتگوی با خدا مطرح شده است. در نهایت به روش و کلیات تبلیغ تربیت گرا، روش آماده سازی محتوا و اجرای تبلیغ لسانی و قالب های اجرایی تبلیغ لسانی پرداخته شده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اصوات

اصوات

اصوات برای بیان حالات روحی، احساسات و عواطف گوینده از جمله تحسین، شادی، تعجب، رنج، تنبیه‌، بیم، امید، آگاهی، خشم، تنفّر، تمسخر، توهین، اعتراض، تحقیر و نیز برای راندن و خواندن حیوانات به کار می‌روند.
No image

شطحیّات

No image

دستور زبان

No image

حدیث نفس soliloquy

No image

ادبیّت Litreariness

پر بازدیدترین ها

No image

ادبیات تعلیمی

اصوات

اصوات

اصوات برای بیان حالات روحی، احساسات و عواطف گوینده از جمله تحسین، شادی، تعجب، رنج، تنبیه‌، بیم، امید، آگاهی، خشم، تنفّر، تمسخر، توهین، اعتراض، تحقیر و نیز برای راندن و خواندن حیوانات به کار می‌روند.
No image

براعت استهلال

No image

تناقض، متنافض‌نما

Powered by TayaCMS