مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
رسالة فى حجیة الظن
12 مهر 1394, 19:44
رسالة فى حجیة الظن
متنی برای این بخش در حال حاضر وجود ندارد. در صورتی که در مورد این عنوان اطلاعی در دست دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
رسالة فى حجیة الظن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
محمد طاهر آل راضی
3 آبان 1404, 22:13
رابطه طبیعت انسان با رنجها از دیدگاه اوشو
3 آبان 1404, 22:13
تفسیر آیه مودت
3 آبان 1404, 22:13
ابانة الصدور: در مورد ارث
3 آبان 1404, 22:13
زهد و وارستگى
3 آبان 1404, 22:13
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
رسالة فى حجیة الظن
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
فقه
اصول
مولف
سید محمد صدرالدین (آیت الله صدرالدین)
12 مهر 1394, 16:26
جدیدترین ها در این موضوع
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابلهاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور میشود چه جای خنده؟ فیلم را میتوان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانهای که ساختار روایی فیلم را هم میسازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانهی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانهی برنامهریزیهای سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانسهای انتهایی فیلم را شکل میدهد.
24 تیر 1397, 3:53
ایستاده در غبار نگاهی به «لاتاری» اثر محمدحسین مهدویان
«لاتاری» فیلم موفقی است در جذب مخاطب عمومی سینمای ایران و البته فتح گیشه. فیلمی که توانسته جمیع جوانب امر را در حوزه جذابیت بخشی اینچنینی به خوبی و با فراست فراهم کند و به مقصود رسد. لاتاری فیلم مخاطب عام است.
24 تیر 1397, 3:51
عشق امیر به نوشین ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
راجر ایبرت بزرگترین منتقد آمریکایی معتقد است کار فیلم، برانگیختن تفکر مخاطب است. فیلمی قابل اعتنا و نقد است که خواب آسوده را از مخاطب بستاند. قطعاً هر فیلمی نماینده انعکاس اندیشه در جامعه مقصد است. در حقیقت فیلم ها ارزش ها و حقایق فراموش شده جوامع را آشکار می سازند.
24 تیر 1397, 3:50
انسان های هم عصر ما ; نگاهی به فیلم خرگیوش
خرگیوش اولین فیلم مانی باغبانی تجربهای قابل قبول است اما کاستیهای بسیاری در پردازش موضوعهایی دارد که سعی کرده است در فیلم به آنها بپردازد؛ مقولههایی مثل بیماری رو به مرگ نزدیکان، تلاشهای علمی یک نخبه جوان، ازدواجهای پنهانی و مفهوم شادی.
24 تیر 1397, 3:49
بازخوانی یک کمدی سیاسی ; نگاهی به فیلم مصادره
فیلم مصادره اولین ساخته مهران احمدی، بازیگر پر سابقه سینمای ایران، فیلمی کمدی است که تلاش میکند با تصویرگری برخی از معضلات فرهنگی جامعه از منظر متفاوتی به مقولاتی بپردازد که به طور جدی جامعه ایرانی معاصر را تهدید میکنند.
24 تیر 1397, 3:47
پر بازدیدترین ها
نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
این روزها در باره اشتباهات تاریخی یا به اصطلاح «گاف» های سریال معمای شاه حرف ها فراوانی در شبکه های اجتماعی شنیده می شود. این ماجرا در مورد سریال کیمیا هم به وجود امد. هرچند که در مورد آن کسی برای پاسخ دادن پا به میدان نگذاشت اما در مورد سریال معمای شاه ماجرا این گونه نبود.
1 شهریور 1395, 12:43
ریشه شناسی یک ترس ; نقد فیلم خفگی
«جیرانی» در آخرین ساختة خود با یک ملودرام جنایی ـ معمایی به پردة سینما بازگشته است . «خفگی» همانند دیگر آثار او نظیر «قرمز» و «پارکوی» به روابط روانپریشانه بین شخصیتها میپردازد. فیلم هرچند از حیث محتوا و انتخاب موضوع شبیه دیگرآثار این فیلمساز است و منطبق با ایدئولوژی اوست اما از حیث فرم و محتوا فیلمی متفاوت بهشمار میآید.
22 دی 1396, 7:26
جنایت بی مکافات ; نگاهی به فیلم پل خواب
در حین تماشای فیلم پل خواب، ساخته آقای براهنی، از برخی پلانها و نماهای دل انگیز و دقیق فیلم به ذوق آمدم.. بر حسب عادت گوشی همراهم، عنوان پل خواب را در گوگل جستجو کردم. چرا باید این فیلم با این نماهای درخشان و بازی های خوب چنین ناشناخته باشد. در همان اولین جستجو، مطلبی از ویکی پدیا آمد که اشاره می کرد این فیلم برداشتی آزاد از رمان جنایت و مکافات است.
24 تیر 1397, 3:35
سیری در تاریخ رابطه سینما و واقعیت | مثلث واقعیت: دیدار، پدیدار، پندار
"لرزش تصویری در فیلمی به ما القا کننده واقعی بودن صحنه ای است که میبینیم، هرچند هرگز در نگاه واقعی خود لرزشی را حس نمیکنیم ولی لرزش در فیلم موجب میشود مخاطب احساس کند، با صحنه ای واقعی روبرو است، این واقعیتی است که سینما جایگزین واقعیت میکند"
20 خرداد 1395, 12:43
پيش رو يا پشت سر؟
تا همين يک دهه پيش شبکههاي تلويزيوني مثل امروز گسترده نبود و انواع و اقسام برنامهها و سريالها توليد نميشد، هميشه اين اعتراض و انتقاد وجود داشت که مضمون و داستان فيلم و سريالهاي تلويزيون تکراري است و از تنوع و تعدد برخوردار نيست...
27 شهریور 1396, 2:55
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS